וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונה נגמרה, ועכשיו לקרב הגדול באמת

19.11.2007 / 19:58

רוג'ר פדרר יפגוש את מי שנחשב לטניסאי הגדול בכל הזמנים, פיט סמפראס, לשלושה משחקי ראווה. הראשון, ביום שלישי בקוריאה

בסיומה של עוד עונה מוצלחת עם תואר נוסף בטורניר גמר גביע המאסטרס, רוג'ר פדרר עדיין לא נסע לנוח באי אקזוטי. לפני שיעשה את זה, הטניסאי השוויצרי מספר 1 בעולם יקיים שלושה משחקי ראווה מול מי שנחשב בעיני רבים לגדול הטניסאים בכל הזמנים, פיט סמפראס האמריקאי.

המשחק הראשון בין פדרר לפיסטול-פיט יתקיים ביום שלישי בסיאול שבקוריאה, המשחק השני בחמישי בקואלה-לומפור שבמלזיה והשלישי והאחרון בשבת במקאו, שליד הונג-קונג.

סמפראס בן ה-36 פרש מטניס מקצועני אחרי הזכייה באליפות ארצות הברית הפתוחה ב-2002, אבל מאז המשיך להתאמן ולהופיע במשחקי ראווה. "אני עומד בפני אתגר רציני ביותר, ולצורך העניין הגברתי את קצב האימונים שלי בזמן האחרון", אמר סמפראס במסיבת עיתונאים שהתקיימה לקראת המשחק הראשון. האמריקאי הוסיף: "אולי אני לא כל כך חד כמו שהייתי, אבל אני מאמין שאני עדיין יכול להיות תחרותי".

פדרר עצמו אמר לקראת המפגש: "זה כבוד גדול, אבל זה הולך להיות מאוד קשה. אני יופתעו לגלות עד כמה סמפראס שמר על רמה טובה בשנים האחרונות. אני יודע שזה עומד להיות קשה כי התאמנו ביחד בלוס אנג'לס השנה. סמפראס היה מצויין, יש לו עדיין פור-הנד קטלני, הגשה מצויינת והגשה עוצמתית".

פדרר בן ה-26 זכה עד היום ב-12 תארי גראנד-סלאם לאורך הקריירה, 2 פחות מסמפראס. שני הטניסאים התמודדו אחד מול השני פעם אחת בלבד בסבב המקצועני. זה קרה בשמינית גמר ווימבלדון ב-2001, כשפדרר ניצח בחמש מערכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully