וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר לא מרוצים ממחירי הכרטיסים

אורי שלו

19.11.2007 / 18:26

כרטיס למשחק נגד נתניה עולה 110 ש"ח, ואוהדי האלופה זועמים על המחיר. בית"ר: "לא רק אוהדינו נפגעים מכך". גרשון בספק, בן יוסף בהיכון

למשרדי ההנהלה של בית"ר ירושלים הגיעו היום (שני) תלונות רבות מאוהדים בעקבות מחירי הכרטיסים הגבוהים למשחק נגד מכבי נתניה באצטדיון הקופסא. כרטיס מבוגר יעלה 110 שקלים כולל עמלה. בית"ר הגיבה באתר הרשמי של הקבוצה: "זה אכן חבל שמחירי הכרטיסים גבוהים כל כך, אבל לא רק אוהדינו נפגעים מכך, אלא גם אוהדי מכבי נתניה לפי תקנון ההתאחדות, שמחייב את הקבוצה למחיר אחיד לשני מחנות האוהדים במשחק".

בתוך כך, בית"ר שבה הבוקר להתאמן לאחר שלושה ימי חופש. האימון נערך בסגל חסר במיוחד, ממנו נעדרו שחקני נבחרות ישראל וצ'ילה. מלבד שחקני הנבחרות מהאימון נעדרו גם המגן הוותיק דוד אמסלם, שסובל מכאבים בחזהו, וכן שמעון גרשון שחש כאבים בגבו. גרשון אמור לעבור סדרת בדיקות ובהמשך יוחלט על ידי הצוות הרפואי בבית"ר אם הוא יוכל ליטול חלק במשחק נגד מכבי נתניה. אם יוחלט שגרשון לא יכול לשחק מי שיתפוס את מקומו בהרכב הוא הבלם תומר בן-יוסף, אשר מחכה להזדמנות זו מתחילת השנה. בן-יוסף לא שותף השנה בליגה, אלא בגביע הטוטו בלבד, והוא משווע לדקות בליגה.

כריסטיאן אלבארז ומילובן מירוסביץ', הנמצאים עם נבחרת צ'ילה שמתמודדת בימים אלה בבמסגרת מוקדמות מונדיאל 2010, ישובו לארץ לאחר משחקם נגד פרגוואי ביום ד'. בלילה שבין ראשון לשני שיחקה צ'ילה בחוץ נגד אורוגוואי, וסיימה בתיקו 2:2. אלבארז שיחק 60 דקות, ומירוסביץ' לא שיחק. שניהם אמורים לפתוח בהרכב במשחק ביום ד'. כרגיל בשבועות בהם מתכנסת הנבחרת, בית"ר לא תזכה להתאמן בסגל מלא עד יום חמישי ואולי אף שישי.

בית"ר תשתתף בין ה-23 בינואר 2008 ל-31 באותו חודש בטורניר הערוץ הראשון, יחד עם צסק"א וספרטק מוסקבה (רוסיה), דינמו קייב ושחטאר דונייצק (אוקראינה) והכוכב האדום בלגרד (סרביה). חלוקת הבתים בטורניר תפגיש את בית"ר עם צסק"א מוסקבה ושחטאר דונייצק בבית מספר אחד. בבית השני תתמודדנה ספרטק מוסקבה, דינמו קייב והכוכב האדום בלגרד על הזכות להעפיל לחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully