וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי פ"ת לא הסכימו לקבל חיסון ונקנסו

19.11.2007 / 17:07

המאמן עופר פביאן רתח מזעם וקנס שישה שחקנים שלא הגיעו למועדון כי התנגדו לחיסונים. קובי גנון: "לא מתכוון להתחסן. לא מאמין בזה"

שישה שחקנים של מכבי פתח תקוה נקנסו ויזמינו את שחקני הקבוצה לארוחה על חשבונם. הסיבה: השחקנים התנגדו לערוך חיסון נגד שפעת, מה שעורר את זעמו של המאמן עופר פביאן. בין השחקנים שנקנסו נמצאים ניצן דמארי, דובב גבאי, רועי בקל, דני פרדה וקובי גנון.

יום החיסונים נערך ביום שישי. במקביל, היה אמור המגן הצעיר עומר הדר להגיש לשחקנים בורקסים משום שאיחר לאימון. פביאן טען שאותם שחקנים, גם אם החליטו להתנגד לחיסונים, היו צריכים להגיע למועדון. השחקנים טענו כי חששו להגיע מפני שאז הקבוצה הייתה מאלצת אותם להתחסן.

"אני לא מתכוון להתחסן, פשוט לא מאמין בזה", הסביר המגן קובי גנון. "החיסונים עושים אותי יותר חולה ממה שאני אמור להיות, כך שהנזק גובר על התועלת". שחקן בקבוצה יצא להגנתם של גנון וחבריו. "לא מבין למה על כל שטות קונסים פה שחקנים. נראה לי שלמישהו בקבוצה לא נוח לשלם על הארוחות, אז צריך למצוא סיבות בשביל למלא חורים בתקציב".

המאמן עופר פביאן שם דגש באימונים על משחק הלחץ. השחקנים מרוצים מאוד מהאימונים שהמאמן החדש מעביר. "הוא מקצוען אמיתי, הוא בדיוק 'האמצע' של גיא לוזון ויוסי מזרחי", אמרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully