וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב ברוס מונה למאמן וויגאן

19.11.2007 / 16:34

מאמן בירמינגהאם עזב את קבוצתו לטובת הצלת הקבוצה מהמקום האחד לפני אחרון. דייב ווילן הבעלים: "הוא יוסיף התלהבות"

סטיב ברוס, מאמן בירמינגהאם, החליט לעזוב מיידית אחרי שסיכם להתמנות למנג'ר וויגאן. ברוס יקבל את התפקיד הפנוי במקום כריס האצ'ינס שעזב את הקבוצה בתחילת החודש. יו"ר וויגאן, דייב ווילן, אישר כי הקבוצה תשלם סכום של 3 מיליון ליש"ט כפיצוי לבירמינגהאם, סכום שהוא כינה "מציאה".

בתחילה התפקיד הוצע לפול ג'וול שעזב את הקבוצה בסיום העונה שעברה, אך לאחר שסירב וויגאן נאלצה לפנות לברוס. "כאשר פול ג'וול החליט שהוא לא חוזר הייתי מעט מאוכזב, אבל לאחר מכן החלטנו שסטיב ברוס הוא האחד שאנחנו רוצים. הוא אחד מהמאמנים הצעירים הטובים היום ביבשת, יחד עם מארק יוז. אלכס פרגוסון יכול לספר שהם די איכותיים השניים האלה. הוא יוסיף התלהבות, הוא יביא ידע ונשמה".

ברוס דן עם ווילן לגבי התנאים הבוקר, כאשר עוזרו, אריק בלאק יישאר בבירמינגהאם בטווח הקצר, אך ווילן אמר: "אני חושב שאנחנו נקבל אותו בסוף". ווילן גם הבטיח לפתוח את הכיס במהלך חודש ינואר, עת פתיחת חלון ההעברות, זאת במידה וברוס ירצה לחזק את הסגל. "כאשר סטיב ברוס מגיע הוא עשוי לרצות מספר שחקנים, שחקן קישור או חלוץ. הוא יקבל את התמיכה שלי, כפי שפול ג'וול קיבל".

הקפטן לשעבר של מנצ'סטר יונייטד שימש מאמן בירמינגהאם במשך שש שנים, אך הרגיש כי מעמדו התערער בעקבות רמיזתו של הבעלים החדש, קרסון יאנג, שברצונו לרענן את הנהלת הקבוצה. במשך תקופתו בקבוצה הוא רשם 100 ניצחונות ו-100 הפסדים ב-270 משחקים. וויגאן מדורגת במקום האחד לפני אחרון כשיש לה שמונה נקודות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully