וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרואטיה מבטיחה: לאנגליה לא יהיו חיים קלים

19.11.2007 / 15:57

ניקו קרנצ'יאר הקרואטי טוען שהחגיגות האנגליות מוקדמות: "אנחנו נראה לאנגליה שלא יהיה לה קל". ביליץ' מגונן על מקלארן

שחקנה של נבחרת קרואטיה, ניקו קרנצ'יאר, מבהיר כי לאנגליה אסור לחשוב שהיא העפילה כבר לטורניר היורו הקרוב, רגע לפני ששתי הנבחרות נפגשות ביום רביעי. כידוע, אנגליה זקוקה לנקודה בלבד מהמשחק ברביעי כדי להבטיח את עלייתה בזמן שקרואטיה כבר עשתה זאת כאשר נקודה עבורם תבטיח את ראשות בית 5.

"יש לנו את האחריות לנסות ולנצח את המשחק", אמר שחקן פורטסמות' בראיון שנערך עימו. "ישראל הראתה ספורטיביות במשחק שבו לא הייתה צריכה לנצח, והם נתנו את המקסימום מול רוסיה". קרנצ'יאר הוסיף על הנבחרת האנגלית: "אנחנו מכירים את היכולות של אנגליה, כל השחקנים שלהם משחקים בליגת האלופות ובכל שבוע ושבוע בפרמייר ליג. למרות זאת, אני לא חושב שהולך להיות להם קל".

בינתיים המאמן סלאבן ביליץ' מדגיש שקרואטיה אינה יכולה להסתפק בתיקו: "נקודה בוומבלי היא תמיד תוצאה טובה, אבל אי אפשר לשחק בשביל נקודה. אנחנו נעשה את הכל כדי לייצג את המדינה שלנו בדרך האפשרית הטובה ביותר".

שחקנה לשעבר של ווסטהאם מבטיח שהנבחרת שלו תעשה הכל כדי לנצח: "אנחנו מגיעים לשחק משחק רציני ולנסות להשאיר את השחקנים האנגלים רחוק מהשער שלנו, אבל זה קל להגיד. אף נבחרת לא פייבוריטית כאשר היא משחקת נגד אנגליה, כך שנהיה שמחים מנקודה. זה משחק גדול מאוד. זה חלום של כל שחקן לשחק בוומבלי ואנחנו מצידנו נשחק כרגיל".

ביליץ' מצידו הדגיש פעם נוספת את תמיכתו בסטיב מקלארן, שסופג בימים האלה ביקורת רצינית. ביליץ' אמר: "הוא השיג מה שהוא רצה וזה מגיע לו, אך סטיב מקלארן חסר מזל מכיוון שהוא מפסיד שלושה או ארבעה שחקנים בגלל פציעה בכל משחק. יהיה קשה לשתי הנבחרות לנצח ביום רביעי".

  • עוד באותו נושא:
  • פורטסמות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully