וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כץ תרם כסף למאבטח הפצוע

19.11.2007 / 13:55

הבעלים של מכבי ת"א העביר סכום שיועבר ליואב גליצנשטיין: "מקווה שזה יעודד את רוחו". בקבוצה דוחים את אפשרות שחרורו של ביינום

במכבי תל אביב הביעו שביעות רצון רבה מכך שמשחק הליגה מול הפועל ירושלים (85:96) הסתיים ללא תקריות מיוחדות. מערך האבטחה תוגבר בעשרות שוטרים וסדרנים, מכונת שיקוף מיוחדת הוצבה מחוץ לשער 6 וגם הכרוז, שי סידי, לקח חלק פעיל במיתון הרוחות ביציעים.

לפני המשחק פנה צביקה קציר, נציגו של רענן כץ בדירקטוריון מכבי ת"א, לאוהדי הקבוצה שבשער 11, וביקש מהם לשמור על הסדר. "משוגע אחד, בצעד טיפשי, יכול להרוס לנו הכל", אמר קציר לאוהדים. בסיום הוסיף קציר כי "ההתנהגות הספורטיבית של האוהדים שימחה אותנו מאוד, למרות שהם יכלו להימנע גם מהקריאות נגד גיא פניני".

לאחר המשחק העביר רענן כץ סכום כסף מסוים לידיהם של אנשי ירושלים, וביקש מהם למסור אותו בשמו ליואב גליצנשטיין, המאבטח שאיבד שתיים מאצבעותיו בשבוע שעבר, כאות תודה והוקרה לפועלו. "אני מכיר את הבחור. הוא תמיד שומר עלינו כשאנחנו נוסעים למלחה, ואני מקווה שהסכום הזה אולי קצת יעודד את רוחו", אמר כץ.

ראשי הקבוצה יקיימו ישיבת הנהלה בשעה 14:00, אולם לטענתם, סוגיית וויל ביינום כלל לא עומדת על סדר היום. ביינום, כידוע, חתם הקיץ על חוזה לשנתיים במכבי, כך שאפשרות שיחרורו כבר בחלוף חודש בתוך העונה נראית נמוכה. "זו ישיבה קבועה שאנחנו עורכים בכל שבועיים והייתה צריכה להיערך ביום שישי, אלא שאז חזרנו ממלאגה", הסביר דייויד פדרמן. "נושא ביינום כלל לא מתוכנן לעלות על שולחן הדיונים, אלא אם מישהו יחליט כן להעלות את הנושא לדיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully