וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס רודריגז MVP ה-AL

19.11.2007 / 21:00

שחקן הבסיס השלישי של היאנקיז זכה, כצפוי, בתואר. מייק לואל נשאר בבוסטון, אורלנדו קבררה לוייט סוקס, ג'ון גארלנד לאיינג'לס

הערב (שני) התבשרנו על ה-MVP של ה-AL, בשורה צפויה שהפכה לרשמית: אלכס רודריגז, שחקן הבסיס השלישי של ניו יורק יאנקיז, הוא המצטיין של החטיבה. א-רוד חבט ל-54 הומראס, הכניס 156 רצים הביתה (שיא אישי) והבקיע 143 ריצות, באחוזי חבטה של 31.4 ב-2007. "זו היתה שנה קסומה", אמר רודריגז, "למרות שהעובדה שלא זכינו בוורלד סירייס מעיבה על השמחה".

מריאנו ריברה יישאר, כצפוי, ביאנקיז. הקבוצה הציעה לקלוזר חוזה לשלוש עונות בן 45 מיליון דולר, ולאחר קיפאון במשא ומתן נראה שהמגיש הפנמי ימשיך בברונקס. היאנקיז ירדו ממייק לואל, ומהאפשרות ששחקן הבסיס השלישי יוסב אצלם לבסיס הראשון. בינתיים, לפנות ערב הספיק לואל לסכם בבוסטון לשלוש שנים, בהן ירוויח בין 36 ל-38 מיליון דולר.

לאחר חמש שנים חוזר טום גלאווין "הביתה", לאטלנטה ברייבס, הקבוצה בה העביר את מיטב הקריירה בשנות ה-90 המפוארות. גלאווין, ששיחק בניו יורק מטס מ-2003 עד לעונה האחרונה, ישתכר שמונה מיליון דולר ב-2008. הוא ישוב להגיש לצידו של ג'ון סמולץ, שתי צלעות בטריו שכלל גם את גרג מדוקס והביא לברייבס אליפות ב-1995.

טרייד בין שיקגו וייט סוקס ללוס אנג'לס איינג'לס. הוייט סוקס העבירו לאנהיים את המגיש ג'ון גארלנד, שהגיע בתמורה לשורטסטופ אורלנדו קבררה. לגארלנד הייתה עונה בינונית בשיקגו, אבל עדיין יש לו פוטנציאל והמלאכים מקווים שישחזר את עונת הפריצה ב-2005. קבררה רשם עונה מצויינת של 30 אחוזי חבטה, שמונה הומראנס ושיא קריירה של 101 ריצות הביתה. האיכות שלו היא בעיקר במשחק ההגנה, כשהעונה זכה בפעם השנייה בקריירה ב"כפפת הזהב".

עוד מבזקים:

המטס השאירו בקווינס את לואיס קסטיו, שחקן הבסיס השני שעבר אליהם ממינסוטה ב-30 ביולי. הוא חתם על חוזה בן 25 מיליון דולר לארבע שנים. ועם זאת, המגעים עם התופס יורביט טוריאלבה נותקו, והוא לא יגיע לקבוצה. טורונטו החתימה את שחקן הכלבו מרקו סקוטארו, עד לעונה האחרונה באוקלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully