וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארנט: "לא חשבנו שננצח את כל המשחקים"

19.11.2007 / 12:42

קווין גארנט והסלטיקס לא נשברים מההפסד לאורלנדו. בגולדן סטייט מרוצים מחזרתו של ג'קסון מהשעייה ומיאמי שוב פוזלת לכיוון מייק ביבי

"אנחנו לא מושלמים", אמר קווין גארנט בהתייחס להפסדם הראשון של הסלטיקס הלילה (בין ראשון לשני) לאורלנדו 104:102, "לא חשבנו שאנחנו הולכים למאזן של 0:82, אבל אנחנו כן קבוצה עם אופי, אנחנו כן משחקים חזק, ביחד- אבל לא מושלם".

גם פול פירס, הצלע השנייה בשלושת הסופרסטארים של הסלטיקס לא יצא מדעתו בעקבות ההפסד הראשון בתשעת המשחקים מתחילת העונה: "ידענו שזה הולך להיות משחק קשה בין שתיים מהקבוצות הטובות במזרח כרגע".

אורלנדו הובילה במשחק בהפרשים שנעים סביב ה-20 נקודות, אך במהלך הרבע השלישי והרביעי החלו שחקני בוסטון לרוץ ולצמצם עד שעלו ליתרון ראשון במשחק, 87:88 באמצע הרבע הרביעי בזכות שתי שלשות רצופות של אדי האוס וג'יימס פוזי. "אמרתי לשחקנים אחרי המשחק", סיפר סטן ואן גנדי, מאמן המג'יק בסיום, "זה נפלא, חבר'ה, שעניתם להם על הריצה וניצחתם בסופו של דבר, אבל לפעמים פשוט אל תאפשרו להם לרוץ ופשוט תנצחו, כדי שאוכל להגיע לפחות עד לגיל 50".

חיזוק לגולדן סטייט

הניצחון השני של גולדן סטייט, 100:106 על טורונטו ראפטורס, הגיע הרבה בזכות חזרתו של סטיבן ג'קסון מהשעייה. ג'קסון החל את העונה בחוץ לשבעה משחקים, כתוצאה מהרשעתו בפרשה שחשפה כי השתמש בנשק מחוץ למועדון חשפנות באוקטובר 2006. "לשבת בבית ולראות את הקבוצה שלי מתחילה ב-6:0 היה קשה", אמר ג'קסון אחרי המשחק, "לא יכולתי באמת לבקר אותם מכיוון שלא הייתי שם, אז רק ניסיתי ללמוד מלראות אותם מרחוק ולהישאר בכושר כמה שרק אפשר".

עם חזרתו של ג'קסון, מאמן הווריורס, דון נלסון, קיבל תגבור רציני להתקפה האנרגטית שלו: "זה טוב לקבל אותו חזרה לסגל", אמר המאמן הוותיק, "אנחנו בהחלט התגעגנו". בארון דייויס, חברו לקבוצה של ג'קסון, הביע גם הוא את שביעות רצונו מהחזרה. "עכשיו אוכל סוף סוף לא להוביל את הכדור כל הזמן אלא לסיים את ההתקפות".

* הפתיחה הרעה של מיאמי תביא את ההיט ככל הנראה לנסות שוב להעביר לשורותיה את מייק ביבי, לכשהאחרון יחלים מפציעתו ביד. ההיט התעניינו ברכז סקרמנטו כבר בקיץ שעבר ובעקבות הצלחתו המינורית של סמוש פארקר, תנסה לפעול בכיוון ביבי.

* מארק קיובן, הבעלים של דאלאס, מחזיק בבלוג אישי ברשת, שם הוא מביע את דעתו על כל העולה על רוחו. השבוע התרעם איש המאבריקס על אי הכללתו של דווין האריס, שחקן קבוצתו, בטופס ההצבעה למועמדים לאולסטאר: "כנראה שמדובר בכמה אנשי תקשורת שמחליטים אם הוא בפנים או בחוץ. זה הימור בטוח להגיד שלאף אחד מהם אין עתיד מקצועי ב-NBA", אמר בלהט קיובן.

* סנטר הלייקרס, קוואמי בראון, נפצע ברגלו השמאלית ברבע הראשון והוצא מהמגרש, זאת לאחר שסנטר שיקגו, בן וואלאס, נפל לעברו במשחק בין שתי הקבוצות. בלייקרס הודיעו כי רק בהמשך היום (שני) יודיעו על חומרת פציעתו.

* סנטר טורונטו, ראשו נסטרוביץ', יחמיץ את השבוע או השבועיים הקרובים, בעקבות נקע בקרסול ימין שספג בהפסדה של טורונטו בבית מול יוטה ברביעי שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully