וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא מדובר בהפתעה"

19.11.2007 / 10:58

מאמן נבחרת ברזיל, דונגה, לא מתרגש מהתיקו 1:1 מול פרו: "כולם מכירים את האיכות של השחקנים שלהם". מאמן אקוואדור התפטר

משחקה של ברזיל מול פרו במוקדמות מונדיאל 2010, שהסתיים ב-1:1 לא הפתיע את מאמן ברזיל, דונגה, שאמר כי הוא מרוצה מהופעת נבחרתו, אך הודה כי ישנם מספר דברים שהיה מתקן, לרבות התנועה ללא כדור של שחקניו.

"לפרו יש עתיד טוב לפניה", אמר המאמן הברזילאי, "זו לא הפתעה. כולם יודעים על האיכויות של השחקנים הפרואנים". משם המשיך דונגה לתירוצים: "היינו מצוינים במחצית הראשונה, אבל נרדמנו בשנייה. איבדנו יותר מדי כדורים במרכז המגרש. כדורגל תלוי בשערים ואין טעם להגיע למצבים אם אתה לא מבקיע אותם".

מאמן היריבה, חוזה גיירמו דל סולאר, דווקא הרגיש מקופח, וטען כי: "פרו הייתה יכולה לסיים את המשחק בצורה טובה יותר. היינו צריכים לנצח, אבל לצערי זה לא הספיק", אמר דל סולאר.

* מאמן אקוואדור, לואיס פרננדו סוארז, שהפסיד אמש (ראשון) יחד עם נבחרתו לפרגוואי 5:1, התפטר מתפקידו. אקוואדור לא ניצחה בשלושת משחקי מוקדמות המונדיאל והחמישייה האחרונה הייתה השנייה ברציפות, לאחר ספיגת כמות דומה של שערים מברזיל בחודש שעבר. "יש פעמים שכל המאמץ שתעשה לא יביא לתוצאות, ומתוך מחשבה על רווחתם של העם האקוואדורי הגעתי להחלטה להתפטר". סוארז יוחלף בסיקסטו ויזואטה, שאימן עד כה את הנבחרת עד גיל 20 של מדינתו. אקוואדור תפגוש את פרו ביום רביעי הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully