וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונאדוני מחזיר אש למבקרים

19.11.2007 / 10:54

מאמן נבחרת איטליה משיב למי שתקף אותו בכל התקופה האחרונה: "לא מתארים את המציאות נכון". מאמנה החדש של קליארי דרוך

רגע אחרי הניצחון 1:2 על סקוטלנד שהעלה את נבחרתו לאליפות אירופה, רוברטו דונאדוני משחרר לחץ ומסביר את מה שעבר עליו בחודשים האחרונים מאז מונה למאמן הלאומי: "להיות כל רגע על הגבול של לספוג פיטורים זה הייעוד שלנו, הטיפולוגיה שלנו כאיטלקים", אמר בראיון שנערך עימו. "למרבה המזל תוגמלנו".

דונאדוני המשיך לשתף במה שעבר עליו כשסיפר: "הביקורת שהציקה לי הכי הרבה היא כאשר אין הגינות בזה שלא מתארים את המציאות נכון. אני כל הזמן נלחם בביקורת הזו. צריך להעביר ביקורת אחרי שדברים נעשים ולא לפני".

ביום רביעי תתמודד איטליה מול איי פארו במשחק האחרון בשלב המוקדמות, ודונאדוני מקווה לתת במשחק הזדמנות לכל אותם שחקנים שלא הירבו לשחק במשחקים האחרונים, זאת כחלק מהניסויים לקראת היורו הקרוב.

מאמן קליארי כבר עובד במרץ

המאמן החדש של קליארי, נדו סונטי, דיבר על הציפיות שלו לאחר האימונים הראשונים שקיים במועדון. סונטי שיפגוש את מילאן במשחק הליגה הקרוב אמר לתקשורת המקומית: "אני די שמח. אני רואה להט ונחישות אצל השחקנים, שהם מקצוענים לכל דבר".

על העבודה שמצפה לו אמר: "כמובן שיש כמה דברים שצריך ליישר מבחינת איך אני רוצה שנשחק. כמו כן בכל מה שקשור למנטליות אנחנו צריכים לעבוד הרבה. אני רוצה קבוצה הרבה יותר אגרסיבית".

סונטי מרוצה עד כה מהחלק הקדמי של קבוצתו: "שחקני ההתקפה מבינים מה שאני רוצה ויש ביניהם סינכרון. אני מחכה לרוברטו אקוופרסקה שראיתי אותו בטלוויזיה בשישי בלילה ואני אוהב אותו מאוד".

קליארי מדורגת כעת במקום ה-17 בליגה כשיש לה תשע נקודות בלבד, כמו ארבע הקבוצות שנועלות את הטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully