וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע נכנס לסגל האולימפי הבכיר

19.11.2007 / 10:11

הטניסאי שרשם הבוקר את דירוג השיא שלו, 66 בעולם, יהנה ממענק של 1,500 שקל בחודש מהוועד האולימפי. פאר נותרה 17 בעולם

אחרי ההעפלה לגמר בצ'לנג'ר בטיוואן, המחבט הבכיר של ישראל, דודי סלע, רשם את דירוג השיא שלו בקריירה עם עלייה למקום ה-66. סלע קפץ שבעה מקומות ובמהלך השבוע הקרוב הוא ינסה להמשיך לדהור ביוקוהאמה, יפן, צ'לנג'ר המחלק פרסים בסך 35 אלף דולר.

מעבר להצלחה הרבה עם ההתקדמות המטאורית שעשה השנה סלע, נכנס הטניסאי הישראל לסגל האולימפי הבכיר, מה שאומר שהוא יהנה ממלגה חודשית של 1,500 שקל, כאשר לסכום הכסף נוסף גם מעטפת רפואית וסיוע בתוכניותיו המקצועיות.

בעקבות הצלחותיו האחרונות, סלע גם קרוב לקבוע את הקריטריון האולימפי העומד על טופ-75 בדירוג העולמי, כאשר עליו לעמוד גם בקריטריון הישראלי. גילי לוסטיג, מנהל היחידה לספורט הישגי, אמר: "אנחנו עוקבים אחרי סלע ועוזרים לו כעת בגיוס ספונסרים. סלע קרוב להשיג את הקריטריון הבינלאומי, שמצריך מקום 48 בעולם בחישוב של ארבע טניסאים למדינה. כרגע הוא במקום ה-49. בקריטריון הישראלי שהוא יותר נוקשה, סלע צריך להגיע למקום 50 בעולם באופן אבסולוטי, ויש לו סיכוי להגיע לזה עד סיום השנה".

גם המחבט השני, הראל לוי, ממשיך להתקדם בדירוג ועלה ארבעה שלבים אל המקום ה-177, בעוד נועם אוקון נותר במקום ה-241. שני הטניסאים הצעירים, אמיר ויינטרוב ודקל ולצר, עשו התקדמות מרשימה כאשר ויינטרוב התייצב על המקום ה-316 אחרי עלייה של 14 שלבים, ואילו ולצר התקדם 20 מקומות אל המקום ה-420. השניים יתחרו גם כן ביפן השבוע. בדירוג הזוגות, אנדי רם ויוני ארליך נמצאים במקום השמיני.

לאחר טורניר המאסטרס לא נרשמו שינויים חריגים בדירוג העשירייה הראשונה. רוז'ה פדרר, רפאל נדאל, נובאק דיוקוביץ' וניקולאי דוידנקו ממשיכים להוליך את רשימת הטניסאים הטובים בעולם, אלא שדויד פרר הפינאליסט החליף מקומות עם אנדי רודיק, כאשר הספרדי עלה למקום החמישי, בעוד האמריקאי מדורג שישי כעת.

בדירוג הנשים לא נרשמו שינויים חדים. הטניסאית הבכירה, שחר פאר, נותרה במקום ה-17 בעוד ציפי אובזילר עלתה מקום אחד אל המקום ה-81. בעקבות ההצלחה בספרד, יוליה גלושקו התקדמה לא פחות מ-160 מקומות אל המקום ה-727, ובכך הפכה לטניסאית מספר 3 של ישראל, בעוד קרן שלמה הסתפקה בעלייה של שישה שלבים אל המקום ה-734. פרט לכך, אין כל שינויים בעשירייה הראשונה בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully