וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונגה, תכין את התירוצים

19.11.2007 / 0:58

ברזיל סיימה ב-1:1 מול פרו במה שהיה התיקו השני שלה מתוך 3 משחקים במוקדמות המונדיאל. אורוגוואי וצ'ילה סיימו ב-2:2

לדונגה כדאי להכין קו הגנה מסודר ומנומק. נבחרת ברזיל שלו סיימה הלילה (בין ראשון לשני) בתיקו 1:1 בלבד מול פרו הבינונית במוקדמות המונדיאל, וגם העובדה שהמשחק נערך בלימה, לא תציל אותו משיניהם החדות של עשרות מיליוני המבקרים הברזילאים.

ברזיל לא שכנעה בשום שלב של המשחק, אבל שער נפלא של קאקה בדקה ה-40, בבעיטה מצוינת מ-20 מטרים היישר לחיבור של דייגו פני, הספיק לסלסאו בשביל לעלות ל-0:1 ולרדת למחצית ביתרון.

השחקנים של דונגה המשיכו להציג יכולת לא משכנעת גם במחצית השנייה, פרו נטלה את היוזמה ואחרי שמירב הארועים התרחשו בחצי המגרש של האורחת, היא זכתה בשער השוויון שהגיע לה. חואן מנואל וארגאס, שחקנה של קטאניה האיטלקית, בעט כדור שטוח מחוץ לרחבה, זה פגע בלוסיו שעמד סמוך לקו החמש של שערו, הטעה את ז'וליו סזאר וחדר לרשת. 1:1. לברזיל זה היה שער חובה ראשון בקמפיין, לפרו שער זכות ראשון. ברזיל איבדה נקודות פעם נוספת אחרי שכבר סיימה בתיקו מול קולומביה. פרו השיגה תיקו שני בקמפיין והיא עם שתי נקודות במקום השמיני.

אורוגוואי - צ'ילה 2:2

כשמרסלו ביילסה התמנה לאימון נבחרת צ'ילה לפני מספר חודשים, מרסלו סאלאס היה בעיצומה של הפרישה שלו מכדורגל. ביילסה התעקש שסאלאס יחזור לשחק כדורגל כדי להזמין אותו מחדש למדי ה"לה רוחה".

סאלאס נעל את הנעליים אחרי כחצי שנה בה הן היו תלויות וחזר למגרשים. הערב (ראשון) הוא החזיר בריבית דריבית למאמן הארגנטינאי על האמון. המטאדור חזר וזהר במדי נבחרת צ'ילה, שהשיגה תיקו 2:2 בחוץ מול אורוגוואי במוקדמות מונדיאל 2010 לעיני כ-40 אלף צופים במונטבידאו. מגן בית"ר ירושלים, כריסטיאן אלברז, שיחק 90 דקות במדי נבחרת צ'ילה. מילובאן מירוסביץ' לא שיחק.

לואיס סוארז, חלוץ אייאקס, שבר את הבצורת בדקה ה-42 והעלה את אורוגוואי ליתרון 0:1, שהחזיק עד הדקה ה-59. אז הקדים סאלאס את ההגנה האורוגוואית ונגח שער שוויון מצוין אחרי הגבה מצוינת של קרלוס וילאנואבה בן ה-21, שבקרוב מאוד יגיע רחוק. צ'ילה הייתה יורדת מהמגרש מרוצה גם מתיקו חוץ, אבל 10 דקות מאוחר יותר זכתה בפנדל אחרי הכשלה על מתיאס פרננדז ברחבה והחלוץ הותיק כבש את השני שלו.

האדומה ניסתה לשמור על היתרון המפתיע ועל המהפך היפה שביצעה, אבל אורוגוואי הביתית השיגה את שער השוויון 9 דקות לסיום. חורחה פוסילה נכנס לרחבה מצד שמאל והוציא כדור אחורה לסבסטיאן אבראו, שכבש מקרוב וחתם את ה-2:2. לצ'ילה ולאורוגוואי 4 נקודות בבית הדרום אמריקאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully