וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייזר: "אנחנו רחוקים מהיכולת האמיתית שלנו"

שחקן מכבי ת"א שאב המון עידוד מהתצוגה שלו במשחק הניצחון 85:96 על הפועל ירושלים. סלוטר: "היינו יכולים לנצח אם הייתי משחק יותר"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

אוהדי מכבי תל אביב חיכו לערב הזה עוד מתקופת ההכנה. ערב בו סוף סוף פורוורד שהוא לא ניקולה וויצ'יץ', לקח את המשחק לידיים שלו וניהל את העניינים כמו שחקן יורוליג לגיטימי, בדרך לניצחון 85:96.

פייזר, שספג לא מעט ביקורות לאורך החודש האחרון, הסביר בסיום המשחק מה עומד בבסיס ההתקדמות שלו. "אני פשוט עובד קשה יותר, מגיע שעה וחצי לפני כל אימון. אני יודע מה אני רוצה, אני יודע מה המאמן שלי רוצה ואני יודע מה אנחנו רוצים כקבוצה. הצורה שבה אנחנו משחקים רחוקה מאוד מהיכולת האמיתית שלנו, זו שאנחנו מפגינים באימונים".

מאמן מכבי, עודד קטש, התייחס לציפיות של האוהדים לראות קבוצת פיינל פור לגיטימית גם בערבי חמישי, ולא רק במשחקי הליגה. "אם היה דד-ליין, הייתי מודאג", אמר. "טיבה של קבוצה לאורך עונה הוא תמיד להשתפר, בכל רגע נתון צריכים להיות יותר טובים". על פייזר, שהצטיין עם 28 נקודות, 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, הוסיף קטש כי "מרכוס הוא דוגמא לכל השחקנים. היו לו קשיי התאקלמות, וככל שאמרו עליו יותר דברים הוא המשיך לעבוד יותר קשה. יש לו את היכולות וזה השתלם, אבל גם הוא וגם אנו צריכים להתקדם".

קטש גם התייחס לספסולו של וויל ביינום (4:30 דקות, 0 נקודות): "אין פה שום דבר אישי. היום הרוטציה הייתה הרבה יותר קצרה כי המשחק איפשר את זה. שחקנים שהתחילו את המשחק נכנסו אליו טוב, ואם משהו עובד אין שום סיבה לשנות את זה כדי שמישהו ירגיש יותר טוב".

מאמן הפועל ירושלים, דן שמיר, אמר בסיום: "היו לנו דקות טובות, אבל בכמה סיטואציות שהתקרבנו איבדנו כדורים בגלל חוסר ריכוז. יש לנו הרבה עבודה בהרבה דברים. אין הרבה קבוצות שיכולות לעצור את מרכוס פייזר באחד על אחד". על העובדה שמרכוס סלוטר זכה ל-15 דקות משחק בלבד: "לא השתמשנו בעבירות שהיינו צריכים להשתמש בהם, אבל זה לא רק הוא. הוא יצא בגלל זה ואני מקווה שנגיע לעמק השווה בעניין הזה ומהר".

כתבי הארץ, ורד כהן ומתן קרקוב, הוסיפו כי שמיר היה עצבני בסיום המשחק, ניגש לשופטים והתלונן על כך שלא שרקו לעבירות ששחקניו ביצעו. בחדר ההלבשה הוא נזף בשחקנים על כך שלא ביצעו מספיק עבירות, וכך גם הסביר את אי שיתופו של מרקוס סלוטר בתחילת המחצית השנייה. "הרגשתי שאני משחק טוב", אמר סלוטר. "אני חושב שהיינו יכולים לנצח אם הייתי משחק יותר".

אנתוני רוברסון, הגארד החדש של הפועל ירושלים, לא שיחק הערב מכיוון שהשיחרור הבינלאומי שלו טרם הגיע. וויל בליילוק, אותו החליף רוברסון, מנהל עם האדומים משא ומתן על סכום הפיצוי על התרת חוזהו, והוא יעזוב את הארץ בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully