וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MLS: הלוזרים מבוסטון

18.11.2007 / 21:15

בשונה מהפוטבול, הבייסבול והכדורסל, קבוצת הכדורגל, ניו אינגלנד רבולושן, הפסידה בפעם השלישית ברציפות בגמר, 2:1 לדינמו יוסטון

דינמו יוסטון זכתה הערב (ראשון) באליפות ה-MLS, ליגת הכדורגל בארצות הברית. הקבוצה מטקסס גברה בגמר 1:2 על ניו אינגלנד רבולושן לאחר שפיגרה.

בבוסטון של השנים האחרונות האוהדים צוהלים בכל הענפים. בפוטבול עם הפטריוטס, בבייסבול עם הזכייה לפני זמן קצר בוורלד סייריס ובכדורסל עם הסלטיקס המתחדשים. בעיר ביקשו גם קצת נחת מקבוצת הכדורגל, אחרי שזו הגיעה בפעם השלישית ברציפות ופעם רביעית בשש עונות למעמד הגמר.הבעיה היא שבכל שלוש הפעמים הקודמות הפסידו הלוזרים מבוסטון.

הגמר שנערך בבירה, וושינגטון, לעיני 39,859 אלף צופים היה שחזור של הגמר משנה שעברה, כשאז ניצחה יוסטון אחרי בעיטות הכרעה מ-11 מטרים. המשחק היה בכלליות די שקול כשמספר הבעיטות למסגרת הראה שוויון של שבע בעיטות לכל קבוצה. בדקה ה-21 עלו הרבולושן ליתרון כשטיילור תוולמן כבש. אבל הרי הם לא רצו להכזיב ולהמשיך לשמור על הרצף, וכך בדקות 61 ו-74 כבשו ג'וזף אנגווניה ודוויין דה רוסריו כדי להפוך את התוצאה ולהביא גביע שני ברציפות לדינמו יוסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully