וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסולין, לארוז התחלת?

רגב גולדמן

18.11.2007 / 20:32

בהפועל תל אביב הוחלט לשחרר את החלוץ, אך עדיין לא יודעים אם באופן סופי או רק בהשאלה. אנסומבו לא סיים את האימון, אחרי שלא חש בטוב

הפועל תל אביב חזרה היום (ראשון) לאימונים סדירים, לקראת המשחק נגד מכבי חיפה ביום שבת בקריית אליעזר, במסגרת המחזור העשירי בליגת העל. כ-1,800 כרטיסים הוקצו עבור אוהדי הקבוצה למשחק. עד כה נמכרו כ-2,000 כרטיסים לאוהדי מכבי חיפה, וההערכות הן שלא פחות מ-10,000 צופים יהיו בקריית אליעזר.

גיא לוזון, מאמן הפועל תל אביב, מעוניין לחזק את הקבוצה בחלון העברות בינואר בשני חלוצים. הנהלת הקבוצה תגייס בימים הקרובים תקציב מיוחד להבאת שחקני רכש. ליאור אסולין הוא השחקן הראשון שעשוי לעזוב בינואר, אם יימצא לו מחליף. בהפועל תל אביב טרם החליטו אם אסולין יושאל לקבוצה בליגת העל, והנהלת הקבוצה תישא בחלק משכרו, או האם להתיר סופית את חוזהו כבר בעוד כחודש וחצי, ולשחררו מהמועדון.

מהאימון היום נעדרו שבעה שחקנים, ביניהם שחקני הנבחרת הצעירה רמי דואני, ביברס נאתכו ועידן סרור. דני בונדר ויגאל אנטבי עדין לא כשירים במאת האחוזים ולכן לא נטלו חלק באימון. ראובן עובד ועדי סבג לא חשו בטוב במהלך סוף השבוע, ושוחררו מהאימון על ידי הצוות הרפואי.

נוסף על אלו, גם מזואה אנסומבו לא סיים את האימון משום שחש כאבים עזים בגבו. הצוות הרפואי בדק את הקשר, ובהחלטה משותפת עם הצוות המקצועי הוחלט לשחררו. מחר תערוך הקבוצה שני אימונים, בבוקר ואחר הצהריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully