וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א גברה על הפועל ירושלים 85:96

18.11.2007 / 22:58

מרכוס פייזר היה מצויין עם 28 נקודות בניצחון של מכבי תל אביב על הפועל ירושלים 85:96 ואולי קטש סוף סוף הרוויח את השחקן שחיכה לו

היינו צריכים לקבל משחק גדול באמת כדי לנסות ולהשאיר את מאורעות מלחה הנוראיים מאחור ולצאת לדרך חדשה בליגת העל בכדורסל. קשה להגיד שהניצחון של מכבי תל אביב על הפועל ירושלים 86:95 היה כל כך גדול, אבל לאור אירועי היום, אפשר להתנחם בעובדה הכל כך חשובה - כולם יצאו בריאים ושלמים מהיכל נוקיה וגם מאולמות הכדורסל האחרים.

באשר למשחק עצמו, מכבי תל אביב נראתה מצויין ובמיוחד מרכוס פייזר, אבל הרבה מזה היה בזכות יכולת דלה של היריבה מירושלים, שמלבד כמה הברקות של ג'יימי ארנולד ואולי מרכוס סלוטר, לא הציגה כדורסל ראוי לקבוצה שאמורה לאיים על האלופה במבצרה.

אבל זה היה יום החג של מרכוס פייזר ואת זה לא ניקח לו עם 28 נקודות ו-7 ריבאונדים. זה גם היה יום לא רע לטרנס מוריס ולעמרי כספי, שהמשיך להצדיק את הקרדיט שהוא מקבל מעודד קטש. זה היה יום פחות טוב ויותר חינוכי לוויל ביינום, שסופסל ככל הנראה בגלל הטעויות שלו במלאגה וקלע 0 נקודות ב-4 דקות משחק בלבד.

מבחינתו של עודד קטש, זו הייתה הכנה מצויינת לקראת משחק הבית מול ציבונה זאגרב ביום חמישי, וכמו שהצהובים נראו, אין סיבה שהם לא יעלו למאזן חיובי בסוף השבוע באירופה. מבחינתה של הפועל ירושלים, העניינים נראים מעודדים פחות לקראת משחק גביע יול"ב מול קאזאן הרוסית.

מהלך המשחק

מכבי תל אביב פתחה בחמישיה עם: יותם הלפרין, וונטיגו קאמינגס, עמרי כספי, ליאור אליהו ומרכוס פייזר. הפועל ירושלים פתחה עם: דרור חג'ג', טימי באוורס, גיא פניני, מרכוס סלוטר וג'יימי ארנולד.

ונטיגו קאמינגס פתח את המשחק במתפרצת מוצלחת ומרכוס פייזר הצליח לייצר נקודות חשובות בדרך ליתרון 5:10 לצהובים. מהצד השני, ג'יימי ארנולד הזכיר לקהל בהיכל נוקיה שהוא מכיר את הסלים שם מצויין ומרכוס סלוטר הזכיר שהיה כדאי לייבא אותו לארץ, כשהישווה ל-16:16. קאמינגס, פייזר ואקס ירושלים טרנס מוריס הגיבו בריצת 2:9 והובילו את מכבי תל אביב ליתרון 20:27.

דרק שארפ פתח את הרבע השני בשלשה, שהעלתה את הצהובים ליתרון דו ספרתי. באטיסטה שתופקד ברגעים האלה באיזור הצבע הציג יכולת פושרת, הירושלמים זכו לכמה מתנות, אלא שהם לא ממש ניצלו אותן - מה שהביא למספר דקות נוראיות של כדורסל משני הצדדים. בסופו של דבר הגיעה שלשה מטורפת של פייזר מטווח אן.בי.איי, שהעלתה את הצהובים ל-29:39. בסוף המחצית גם באטיסטה והלפרין עשו את העבודה ומכבי ירדה להפסקה ביתרון 36:47.

מרכוס סלוטר וגיא פניני פתחו את המחצית השניה במהלכים של שלוש נקודות והחזירו את האורחים למשחק כשצימקו ל-49:44. זה לא מצא חן בעיני פייזר וקאמינגס, שחזרו על היכולות שלהם מפתיחת המשחק והחזירו את מכבי ליתרון מכובד, שהפך להיות יתרון שיא של 46:61. דרור חג'ג' וג'יימי ארנולד הצליחו לצמק ליתרון חד ספרתי לקראת סיום הרבע השלישי, שנגמר ב-57:64 לצהובים.

שלשה של ארנולד ועוד מתפרצת של טימי באוורס החזירו את ירושלים באופן רשמי למשחק, אחרי שצימקה ל-66:61. המומנטום הזה נמשך לדקה בלבד ונשכח בעקבות שלשות של הלפרין וגארסיה. פחות משש דקות לסיום, נראה היה שההגנה של הצהובים נכנסת לשאננות. זה התחיל בשלשה של שרון ששון והמשיך במהלך של שלוש נקודות של פניני, שצימק ל-77:71. ירושלים שוב איבדה את המומנטום והפעם היו אלה כספי ואליהו שהעלו את מכבי ל-71:81. כאן הסיפור של המשחק חזר על עצמו, ירושלים שוב חזרה למינוס 6, אלא שפייזר הגיב ב-6 נקודות רצופות וקבע 79:89.

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: מרכוס פייזר 28 (11 מ-12 ל-2) ו-7 ריבאונדים, טרנס מוריס 19 (6 מ-8 ל-2), 7 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, וונטיגו קאמינגס ועמרי כספי 11 כל אחד, יותם הלפרין 8 ו-7 אסיסטים, ליאור אליהו 6, אסטבן באטיסטה 5, אלכס גארסיה ודרק שארפ 3 כל אחד, דייויד בלותנטאל 2.

קלעו להפועל ירושלים: ג'יימי ארנולד 26 (9 מ-11 ל-2) ו-11 ריבאונדים, טימי באוורס 20, שרון ששון 12, גיא פניני 11 ו-5 אסיסטים, מרכוס סלוטר 9, דרור חג'ג' 3 ו-5 אסיסטים, ראמל קארי וארז מרקוביץ' 2 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully