וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל כך קאר שם בחוץ

עפרי בקר

18.11.2007 / 18:12

עפרי בקר טס במיוחד לארה"ב כדי לראות את מישיגן שלו מול אוהיו סטייט. התוצאה: גשם, קור, הרבה דמעות ומאמן עם עתיד לוט בערפל

משחק כל כך גרוע של מישיגן (לפחות כשאני באיצטדיון) לא זכור לי. אפילו ההפסד34:9 לאיווה בשנת 2002 היה פחות מחפיר. 91 יארד - זה הסך הכל שהצליחו הוולברינס לרשום בהתקפה הכוללת מול הגנת הבאקאייז, במשחק שאמור היה להיות מבחינת הצהובים-כחולים השואו הגדול לסיום העונה הרגילה.

111,941 אוהדי פוטבול (להערכתי כ 98% בכחול צהוב) נרטבו בגשם, עודדו ללא הפסקה, וכולם יצאו עם אחת האכזבות הגדולות שלהם. לי זו ללא ספק הייתה הגדולה ביותר (ולא, לא שכחנו את אפלצ'יאן סטייט, פשוט שם לא הייתי נוכח).

זה התחיל סביר. ברבע הראשון מישיגן הצליחה לעצור את התקפת הבאקאייז מספיק רחוק מהאנדזון מספר פעמים, ואף עלתה ליתרון 0:3 משער שדה של קיי. סי. לופאטה. כמה חבל שהתברר אחר כך שאלה היו הנקודות האחרונות שלנו במשחק. החל מהרבע השני ירד החושך על הוולברינס וכריס וולס, הראנינגבק המדהים של אוהיו סטייט, החל בהצגה פרטית משלו. הוא היה בלתי ניתן לעצירה, מימין, משמאל, דרך המרכז, עם הטיות גוף שנתנו לו עוד 3 ועוד 5 יארד בכל פעם, הוא התחמק מהמגנים (הדי מנוסים) של מישיגן בכל פעם מחדש. ברבע השני הוא נכנס לאנדזון מיארד אחד וקבע את תוצאת המחצית - 3:7 לבאקאייז. אשתי, אורנה, שאלה אותי: "תגיד, איך זה שכל כך הרבה אנשים מסכימים להירטב שעות בגשם בשביל השחקנים האלה של מישיגן, ולהם לא אכפת בכלל?". וואלה, כמה שהיא צודקת....

במחצית השניה הסיפור של הרבע השני נמשך, כשהתקפת מישיגן עושה 3 & out בזה אחר זה וכריס וולס ממשיך לרוץ ללא רחמים. הפעם הוא נכנס לאנדזון מ-62 יארד בריצה מטורפת, כשהוא חומק משלושה או ארבעה תאקלים בדרך כדי לקבוע 3:14 בסיום הרבע השלישי.

מישיגן ניסתה במהלך המחצית השניה ללכת עם הקוורטרבק השני, הצעיר והמוכשר יש לומר, ריאן מאלט, שלא עמד בגודל הציפיות ולא סיפק סחורה אף הוא. צ'ד הני חזר, אבל זה היה מאוחר מדי ולא הצליח להועיל למישיגן ביום שבו מיו מנינגהם מפיל כדורים מהידיים כאילו היה במשחק של בתי ספר יסודיים. 3:14 לבאקאייז בסיום, במשחק שלא היה בו הרבה מאוד פוטבול, אלא בעיקר יריבות גדולה, הרבה קהל נאמן, צבע ביציעים (והרבה) ושחקן אחד שהתעלה מעל כולם (כריס וולס, כמובן, שסיים עם למעלה מ-220 יארד על הקרקע ושני טאצ'דאונס).

מה יהיה על מאמנה הותיק של מישיגן, לויד קאר, לאחר עונה כה מאכזבת, אין לדעת, אך די ברור שדיונים על המשך דרכו יחלו מיד לאחר משחק הבול האזוטרי שתקבל מישיגן ואולי אף לפני כן. אוהיו סטייט תלך, ככל הנראה, למשחק הרוז בול ותוכל אולי אף לסיים בטופ 3 עם ניצחון שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully