וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר: "עשיתי העונה פריצת דרך"

18.11.2007 / 17:37

אחרי שגבר על פרר בגמר המאסטרס והניף גביע רביעי בחמש שנים, מסתבר שרוג'ר פדרר, לא מכיר את עצמו: "לפעמים אני מפתיע את עצמי"

אילו עוד סופרלטיבים אפשר לתת לפנומן השוויצרי, רוג'ר פדרר, שקצר הבוקר (ראשון) תואר נוסף, כשניצח בגמר טורניר המאסטרס את דויד פרר הספרדי וזכה בגביע מאסטרס רביעי בחמש שנים. מספר 1 הבלתי מעורער סיים את העונה בצורה חלקה בשנחאי עם ניצחון בשלוש מערכות לפני שהוא ממשיך להילחם באויבו הגדול ביותר - ההיסטוריה. פדרר השיג תואר שמיני העונה ו-53 בקריירה האדירה שלו.

"לפעמים אני מפתיע את עצמי. בדרך מסוימת זו הייתה עונה של פריצת דרך עבורי", הפתיע פדרר, "במיוחד הדרך בה שיחקתי בתחילת השנה כשלא הפסדתי אף מערכה באליפות אוסטרליה. אחרי ההפסד במשחק הראשון לגונאזלס, אנשים חשבו, 'הנה, פדרר, לא משחק כל כך טוב'.

אחרי שניצחתי את נדאל בפעם הראשונה על חימר, ניצחתי את כל היריבים העיקריים, נדאל ודיוקוביץ', יותר פעמים מאשר הם ניצחו אותי. זו אחת מהשנים שאני ממש שמח עליהן".

פדרר נשאל מה היה מייעץ לשחקן שעולה לשחק נגדו. בחיוכו חושף הניבים אמר: "חבר, אל אפילו תנסה. האמת, זה הולך להיות מאוד קשה, אתה ככל הנראה לא תנצח, אבל לפחות אתה יכול לנסות".

השוויצרי, שיחל בקרוב בהכנות לעונה הבאה, יתמודד בקרוב בטורניר ראווה במלזיה נגד האיש היחיד בתבל שיש לו יותר תארי גראנד סלאם ממנו, פיט סמפראס: "התאמנתי איתו השנה בלוס אנג'לס. הוא משחק עדיין טוב מאוד. יש לו עדיין את אותו פורהנד קטלני, סלייס מצוין וסרב נהדר". אם לא יקרה משהו בלתי צפוי השנה, הרי שמספר 1 הנוכחי, שאוחז ב-12 תארי גראנד סלאם, עתיד לעקוף את האמריקאי, שזכה ב-14.

עם הניצחון על פרר הפך פדרר לשחקן הראשון בהיסטוריה שמרוויח יותר מעשרה מיליון דולר בשנה אחת. ליתר דיוק גרף השוויצרי העונה רווחים בסך 10,130,620 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully