וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד: האוהדים היו בדרך לפוצץ משחק

שרון נובק ושגיא ניר

18.11.2007 / 19:28

13 אנשים החשודים כאוהדי הפועל חולון נעצרו בדרך להיכל נוקיה, כשביקשו לפוצץ את המשחק בין מכבי ת"א להפועל ירושלים

13 אנשים החשודים כאוהדי הפועל חולון נעצרו היום (ראשון), בשל כוונתם להגיע הערב להיכל יד אליהו מחופשים לאוהדי הפועל ירושלים ולנסות "לפוצץ" את המשחק בין מכבי תל אביב להפועל ירושלים.

האוהדים, שנתפסו בפשיטה בבתיהם ברמת גן, חולון ולוד, נתפסו עם חזיזים, שלטענתם היו אמורים לבוא לידי שימוש במשחק הערב. החשודים, בני 17 עד 35, נתפסו כשברשותם 600 חזיזים, נפצים ואמצעי לחימה נוספים. כמו כן, נתפסו בבתיהם של החשודים רכוש גנוב וסמים מסוג חשיש וקוקאין. החיפוש נערך בעקבות מידע מודיעיני על כך שהאוהדים מתכוונים להתחזות לאוהדי הפועל ירושלים ולהגיע למשחק ביד אליהו, על מנת להביא להפסקת המשחק. עוד נחשף כי אוהד כבן 21 ביקש משוטר סמוי ללבוש חולצה אדומה של הפועל ירושלים ולהשליך אבוקה למגרש. האוהד עוכב לחקירה.

מדובר בחזיזים ואמצעי לחימה שעלולים לגרום לפציעה אם אדם אוחז בהם", אמר קצין הבילוש של משטרת השכונות פקד יניב וולווביץ' לקול ישראל. "החשודים התכוונו להתחזות לאוהדי הפועל ירושלים, על מנת שהאש התקשורתית תופנה כלפי אוהדי ירושלים, ולבצע ארוע שיגרום בסופו של דבר להפסקת המשחק".

פקד קומי ג'יבלי אמר: "המידע המודיעיני שהגיע אלינו דיבר על כוונה לפוצץ את המשחק בין מכבי תל אביב והפועל ירושלים בהיכל נוקיה. תפסנו כמות גדולה מאוד של נפצים. ההערכה היא כי האמל"ח נרכש במטרה לעשות בלגאן".

"כרגע שמעתי על הנושא לראשונה", הגיב בעלי הפועל חולון, מיקי דורסמן, "עד שלא אלמד אותו לא אוכל להגיב". אתמול אחר הצהריים ביקרו חמישה מתוך "הקומץ" של אוהדי החולון, את המאבטח שנפצע במלחה, יואב ליצשטיין. כזכור, סערה התחוללה בשבוע האחרון במדינה, לאחר פיצוץ החזיז שנזרק מיציע אוהדי חולון במשחקה של הקבוצה במלחה מול הפועל ירושלים. כנראה שהפעולה הערב תוכננה בעקבות אירועי מלחה.

יו"ר מכבי תל אביב, שמעון מזרחי, אמר בתגובה לדברים לאוהד גרינוולד מוואלה! ספורט: "אנו רואים שמדובר בעניין חמור ביותר, כאשר אנחנו מדברים על התארגנויות כה גדולות. אני חושב שצריך להסתכל במבטים מאוד מפוכחים על הנושא הזה, שצד שלישי מנסה לפוצץ משחק של הקבוצה שהוא אוהד, כביכול. אני חוזר ואומר שעניין האחריות השילוחית צריך להיבדק".

לגבי משחק הערב מול ירושלים הבטיח מזרחי כי "תהיה אבטחה מאוד מתוגברת ואני בטוח שהמשחק יעבור ללא בעיות מיוחדות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully