וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצדס לא, תרומה כן

18.11.2007 / 12:01

הרכב לא יועבר לגולן, אבל ההתאחדות תבהיר: "תוכל להעביר את שוויו לשחקן והוא יתרום את הכסף". בירם כיאל ואיציק עזוז זומנו לקראת מקדוניה

ההתאחדות לכדורגל מצאה פתרון יצירתי להעברת מכונית המרצדס לעומר גולן, כפי שהובטח לו בעקבות שער הניצחון ב-1:2 על רוסיה אמש (שבת). התורם הבריטי יתבקש להעביר את שוויה הכספי של המכונית לגולן. הוא יתרום את הכסף למוסד מוכר וכך יגיע הכסף לארץ ללא טענות של היועץ המשפטי. יושב ראש ההתאחדות, אבי לוזון: "היה לנו תקדים, במקרה שאירע בתקופה בה שלמה שרף אימן את הנבחרת וניר קלינגר שימש כקפטן. אוליגרכים ניסו להעביר מענקים לשחקנים וההתאחדות אסרה זאת, אבל התירה להעביר את ערך הכסף לשחקנים בתמורה לכך שיתרמו אותו. בסופו של דבר הכסף הועבר לבית החולים דנה".

הבוקר הבהיר היועץ המשפטי להתאחדות, עו"ד משה אביבי, כי מכונית המרצדס לא תוכל לעבור לגולן, משום שהדבר נוגד תקנות אתיות ובצורה עקיפה גם את תקנון ההתאחדות. כעת תוכל ההתאחדות "להעביר" את שווי המכונית לגולן והוא יתרום את הכסף. אחת ההצעות שעלתה היא שגולן יתרום את הכסף לאגודה למען החייל או לארגון המטפל בילדים אוטיסטיים.

בעיה נוספת שעלתה הבוקר, בלי קשר להחלטה של היועץ המשפטי, היא מי ישלם את המיסים על הרכב שיגיע ארצה. בהתאחדות מצאו כי רמת המס כמעט זהה לשווי הרכב ואם גולן ישלם את המס, לא יהיה "משתלם" לו להביא את הרכב ארצה. "בכל מקרה הרכב לא היה מגיע לישראל, כי לא ברור מי היה משלם את המיסים", הבהיר לוזון, "אני מקווה שאותו אדם נדיב שהסכים לתרום את הרכב, יסכים להעביר את שוויו כתרומה".

לקראת משחקה חסר החשיבות של הנבחרת מול מקדוניה ברביעי, ובהמשך למדיניותו החדשה של דרור קשטן, מאמן הנבחרת, בנוגע להצערת השורות, זומנו הבוקר (ראשון) לסגל איציק עזוז ובירם כיאל, לו תהיה זו הופעת בכורה באימוני הנבחרת הבוגרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully