וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי סבל מהשער של גולן?

18.11.2007 / 11:22

הירוקים קיוו שהחלוץ יעבור בינואר ושמרו על קשר עם נציגיו, אבל השער אתמול העלה את מחירו. לוי גיבש החלטה: בוקולי לא ישוחרר

מכבי חיפה ירדה אתמול סופית מהאפשרות לצרף לשורותיה את החלוץ עומר גולן, זאת בעקבות שער הניצחון שכבש אתמול מול רוסיה. עד כה שמרו בחיפה על קשר עם נציגיו של השחקן, ואפילו ניהלו שיחות לא רשמיות, אבל עתה מעריכים בחיפה שהלוזונים "יקפיצו" את מחירו.

גולן רוצה לצאת בינואר הקרוב לאנגליה, ואנשי קשר מטעמו בודקים לו אפשרות שייצא למבחנים בליגה הראשונה. ההערכה היא שבמכבי פתח תקוה ידרשו כעת יותר מ-1.5 מליון יורו תמורתו. במועדון מאמינים שהשער שכבש אתמול יגביר את רמת הביקוש על השחקן.

אתר ההימורים BETFRED.COM, שהבטיח לכובש שער הניצחון רכב מסוג מרצדס, חגג גם הוא את הניצחון הישראלי, כשבכותרתו נכתב: "ברכותינו לעומר גולן, שכבש שער ניצחון במשחק מול רוסיה. כעת הוא הבעלים של מרצדס בשווי 50 אלף ליש"ט, באדיבותו של פרד!" אוהדים אנגליים אף הגדילו לעשות, כששלחו מכתב תודה לחוג האוהדים של מכבי פתח תקווה, בו נכתב: "אמנם אנגליה, כהרגלה, תזרוק את ההזדמנות הזו לפח, אבל לפחות בזכותכם יש לנו סיכוי וזה תלוי רק בנו", כתבו.

המאמן רוני לוי גיבש במהלך השבוע האחרון החלטה שלא לשחרר את הקשר גוסטבו בוקולי ואת הבלם דייגו קרוסה במהלך חלון ההעברות בחודש ינואר. בחיפה יודעים שהסיכויים שבוקולי יקבל אזרחות נמוכים, אבל במידה והוא כן ייחשב לאזרח בסופו של דבר, צפוי מחירו לעלות. "לא נכון לשחרר אותו מבחינה עסקית וגם מבחינה מקצועית", הגדיר זאת היטב גורם במועדון.

בניגוד לציפיות, החלוץ מדרום אפריקה, ת'מבינקוסי פנטאני, לא שותף במשחקה של נבחרתו אתמול, בה הפסידה במשחק ידידות לארצות הברית בתוצאה 0:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully