וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסטר יש רק אחד

18.11.2007 / 11:11

למרות הכושר של דויד פרר, לרוג'ר פדרר לא הייתה בעיה להכניע אותו 2:6, 3:6, 2:6, ולזכות במאסטרס בשנחאי. נסטור ונואלס זכו בטורניר הזוגות

דויד פרר הרשים מאוד בטורניר המאסטרס הנוכחי, אבל במשחק הגמר הוא נתקל במשוכה גבוהה מאוד - מספר 1 הבלתי מעורער, רוג'ר פדרר. השוויצרי, שהצהיר על כוונותיו בניצחון משכנע וחד משמעי על רפאל נדאל בחצי הגמר, לא התקשה מול הספרדי, וניצח בתוך פחות משעתיים - 2:6, 3:6, 2:6.

פדרר אמר לפני המשחק כי "פרר הציג את הטניס הטוב ביותר בטורניר עד כה", מה שלא הפריע לו לשבור את חבטות יריבו כבר במשחקון השלישי ולעלות ל-1:2, כשמיד אחר כך שבר שוב ועלה ל-1:4, בדרך לניצחון קליל 2:6 במערכה הראשונה.

למערכה השניה עלה פרר נחוש יותר ושמר על החבטות, עד למשחקון השביעי, שבו שבר פדרר ועלה ליתרון 3:5. הספרדי העיקש ניסה להחזיק את עצמו במשחק, הציל מספר נקודות מערכה אבל נכנע לבסוף - 3:6 גם בשניה.

ובמערכה השלישית? סיים, סיים. פדרר חיכה שלושה משחקונים, וברביעי שבר את יריבו כדי לעלות ל-1:3, אחר כך ל-2:5 ולסגור עניין עם 2:6 ועוד תואר. פדרר זכה במרצדס מפוארת, מה שלעומר גולן לא יתאפשר כבר.

בטורניר הזוגות זכו המדורגים ראשונים, דניאל נסטור מקנדה ומארק נואלס מהבהמאס, לאחר שגברו על האוסטרי ג'וליאן קנול והשבדי סימון אספלין - 2:6, 3:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully