וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביליץ': "זה לא היה כדורגל"

18.11.2007 / 12:30

קרואטיה התבזתה ב-2:0 למקדוניה, אבל תהיה ביורו 2008 באופן סופי. המאמן מבטיח: "נעשה את המקסימום בוומבלי, נשאר לנו כוח"

כשקרואטיה עלתה למשחק שלה בחוץ מול מקדוניה הערב (שבת), היא ידעה שתיקו יעלה אותה ליורו 2008. אלא שבינתיים עומר גולן העניק לישראל ניצחון בדקה ה-90 מול רוסיה וחוץ מהתקווה הגדולה שהשער הזה העניק לאנגליה, הוא למעשה זה שדאג להעפלה הקרואטית לטורניר בשוויץ ואוסטריה. המקדונים ניצלו את המצב כדי לרשום ניצחון ביתי נאה עם 0:2. גוראן מאזנוב כבש את הראשון בדקה ה-71, ושמונה דקות לאחר מכן השלים אילצ'ו נאומוסקי את התוצאה.

ההפסד למקדונים החלשים, לא גרמו להרבה נחת במחנה הקרואטי, אך בנבחרת טוענים שההפסד לא נגרם עקב הידיעה שישראל ניצחה את רוסיה. "הפסדנו בגלל משטח הדשא הבוצי", אמר ניקו קרנצ'ר הקרואטי. "לא ניצלנו את ההזדמנויות שלנו. זה כל העניין". המשחק היה ברמה ירודה מאוד עקב התנאים, ומאמן קרואטיה, סלבן ביליץ', שעוד לא הפסיד בכהונתו הנוכחית, אמר בפשטות: "זה לא היה כדורגל". לקרואטים נשאר עוד משחק אחד נגד האנגלים, שעכשיו נותר חסר חשיבות. עם זאת, קרנצ'ר לא לוקח את המשחק בקלות: "נשאר לנו עוד כוח לקראת המשחק בוומבלי ואנחנו נעשה את המקסימום. אסור לנו לוותר על המשחק, במיוחד לא אחרי מה שישראל עשתה לרוסיה".

אסטוניה הייתה לנבחרת הראשונה שמסיימת את הבית אחרי שהיום רשמה את משחקה ה-12 והאחרון עם ניצחון 0:2 בחוץ מול אנדורה. אנדראס אופר העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-31 וג'ואל לינדפר הכפיל ולמעשה חתם את התוצאה בדקה ה-60.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully