וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים למתכונת מלאה

17.11.2007 / 18:26

כל הקבוצות סיימו את שבוע המילואים שלהן, ומעתה נראה מחזורים בני 16 משחקים. במוקד: וושינגטון בדאלאס, הפטריוטס בבפאלו

דודי כפרי נגע בנקודה בטור יום שישי, אבל הנה לכם משהו שבכל זאת שווה להתעכב עליו פעם נוספת: כמה הפכפכה ה-NFL. רק לפני שבועיים סומנה אינדיאנפוליס כמועמדת לעונה ללא הפסדים, והיום, עם כל הפציעות, היא נאבקת על מקום מספר 2 בדירוג לפלייאוף, כשבחזית הפנימית, הבית שלה רוחש ובוחש. לא שהיינו צריכים הוכחה נוספת, אבל שוב אנחנו רואים מה עושה עונה כל כך קצרה לליגה כל כך צמודה. השבוע נקבל את הקולטס בשידור חי ב-METV, לא לפני שנספר לכם שצלחנו שבוע ממוצע נוסף של 8 מ-14, שמעמיד אותנו על 81 מ-141. לא מבריק בכלל.

ואה, כן. בשבוע שעבר עשתה FOX ג'סטה והראתה לנו בדאבל הדר נדיר את אריזונה ודטרויט. השידור נקטע ברבע השלישי לטובת משחק קריקט. מעתה לא נפרסם שידור מאוחר של FOX גם אם יהיה כזה. כל הרוצה לראות משחק של הרשת לאחר חצות, יעשה זאת על אחריותו בלבד. מבחינתנו הם משדרים משחק אחד, תמיד.

מה צפוי לנו במסך הקטן?

20:00: אינדיאנפוליס - קנזס סיטי (METV)

20:00: דטרויט - ניו יורק ג'איינטס (FOX)

23:15: דאלאס - וושינגטון (METV)

3:15: בפאלו - ניו אינגלנד (ESPN)

3:30, מאנדיי נייט: דנבר - טנסי (ESPN)

מיאמי עדיין מחפשת ניצחון (שעה ראשית - 20:00)

פילדלפיה (5:4) - מיאמי (9:0)

אוי, מה יהיה עם הדולפינס האלה? לפחות נכון לעכשיו, מיאמי נמצאת על המסלול המהיר לעשיית היסטוריה עגומה וכואבת. הדגים טרם ניצחו העונה, ומעבירים את המושכות מקלאו למון לקוורטרבק הרוקי ג'ון בק. האיגלס חזרו מעודדים מהניצחון בוושינגטון, אבל הרץ המצוין בריאן ווסטברוק בסימן שאלה בשל פציעה בברך, ובכלל - פילדלפיה לא הייתה הכי יציבה בזמן האחרון.

התחזית: ניצחון לאיגלס


אטלנטה (6:3) - טמפה ביי (4:5)

נכון לעכשיו, הבאקנירס הם היחידים בבית הדרום עם מאזן חיובי, ויותר מאשר זה מדבר לזכותם, זה אומר משהו על חולשת היריבות. הפאלקונס, למרות הפתיחה הנוראית, עדיין עם סיכויי עלייה לפלייאוף, ומקווים שהחיבור בין ג'ואי הרינגטון לאלג'י קראמפלר, שהניב טאצ'דאון מנצח בשארלוט, יעבוד שוב. טמפה ביי חוזרת משבוע חופש, והיא יודעת שניצחון שלה יגדיל מאוד את סיכוייה לבלות גם בינואר על המגרש.

התחזית: ניצחון ל... (נו, שימי, תעזור לנו פה): אטלנטה


בולטימור (5:4) - קליבלנד (4:5)

כל אוהד פוטבול בר דעת היה רוצה לראות את הבראונס מנצחים את המשחק הזה. הרייבנס פשוט קבוצה איומה, מכוערת, מגעילה וחסרת חן. אפילו ההגנה היא לא מה שהייתה פעם, ועם קייל בולר כקוורטרבק זה ממש לא מחזה נאה לעין. הבראונס, לעומת זאת, מציגים את הקוורטרבק המפתיע של השנה, דרק אנדרסון, שבתחילת העונה נעזר בתופס המצוין בריילון אדוארדס וכעת גילה מחדש גם את הטייט אנד קלן ווינסלו. וכמובן, תמיד קיימת הפיקנטריה של "הבראונס הישנים מול הבראונס החדשים".

התחזית: כולנו מחזיקים אצבעות לבראונס החדשים. ניצחון לקליבלנד


דטרויט (3:6) - ניו יורק ג'איינטס (3:6)

משחק חם מאוד בעיר המכוניות. שתי הקבוצות הגיעו בשבוע שעבר עם מאזן 2:6 ונחלו הפסדים כואבים. הליונס יצאו בראש מורכן מפיניקס, בעוד הענקים חזרו להיות הג'איינטס הישנים והרעים, עם המון עבירות מטופשות ושני איבודים גורליים בהפסד לדאלאס. ניו יורק תהיה חייבת הגנת מסירה טובה מול הפצצות של ג'ון קיטנה לחוליית התופסים שלו, וגם את פלקסיקו בורס, שכרגיל בסימן שאלה ועדיין לא החלים מהפציעה הטורדנית בקרסול, ולא היה פקטור ממשי מול הקאובויס. דטרויט צריכה ניצחון ומהר, משום שגרין ביי עלולה לברוח ב-NFC צפון.

התחזית: בהכירנו את ההיסטוריה של הג'איינטס במחצית השניה של העונה, אנחנו הולכים על דטרויט. ניצחון לליונס


גרין ביי (1:8) - קרוליינה (5:4)

אנחנו לא צריכים לספר לכם על הצרות של קרוליינה, בשביל זה יש במדור יבבן (וגם קומוניסט מסריח) שמיילל כאן בכל יום רביעי. מה שאנחנו כן יכולים לספר הוא שויני טסטאוורדי והפנתרים מגיעים ללמבו פילד בדיוק בשלב שבו הטונדרה מתחילה להיות קפואה, ויותר מכך - הם ישחקו מול קבוצה רותחת שרק המקום הראשון ב-NFC בראש מעייניה. ואם לא די בכך, התופס סטיב סמית', השחקן היחיד בפנתרס שמסוגל לעשות משהו מבחינה התקפית, בסימן שאלה.

התחזית: 10-20 הפרש לגרין ביי? By now, you know what we do in these cases. ניצחון לקרוליינה

סן דייגו וג'קסונוויל, בשם העקביות

ג'קסונוויל (3:6) - סן דייגו (4:5)

הניצחון של הצ'ארג'רס על אינדיאנפוליס סידר לג'אגוארס פנטזיה, ולו לשבוע אחד, על המקום הראשון בבית הדרום. אבל יש לומר את האמת: שתי הקבוצות, למרות שהן במאזן חיובי, מאוד לא משכנעות, אם כי העובדה שג'קסונוויל יצאה מנאשוויל עם W מדברת לזכותה. דייויד גרארד צפוי לפתוח בג'אגוארס, דווקא לאחר שמחליפו קווין גריי היה סביר מאוד בפתיחה האחרונה שלו. סן דייגו נהנתה ממשחק עצום של הקבוצות המיוחדות שלה בשבועיים האחרונים, תחילה אנטוניו קרומארטי עם טאצ'דאון במשחק ההפסד במינסוטה (הוא גם חטף שלושה כדורים לפייטון מאנינג), ובשבוע שעבר מדארן ספרולס, עם שני טאצ'דאונים.

התחזית: ניצחון לג'קסונוויל


מינסוטה (6:3) - אוקלנד (7:2)

אחד מאותם משחקים שחבל להרחיב עליהם את הדיבור. דאנטה קולפפר יפתח במקום ג'וש מק'קאון כקוורטרבק הריידרס, וינסה להוכיח משהו ליושבי המטרודום. הבעיה של מינסוטה היא חסרונו של הרץ המצוין אדריאן פיטרסון, שייעדר לפחות שלושה שבועות בשל פציעה בברכו.

התחזית: ניצחון לאוקלנד (וואלה)


אינדיאנפוליס (2:7) - קנזס סיטי (5:4)

יכול להיות שזו התרופה שאותה מחפשים הקולטס - משחק מול קבוצה גרועה שמאומנת רע על ידי הרמן אדוארדס הגרוע להחריד. ב-2004 רץ פריסט הולמס לשלושה טאצ'דאונים כדי להכריע את משחק הליגה האחרון בין השתיים - 35:45, אבל בשני משחקי הפלייאוף האחרונים ניצחו הקולטס, כשהאחרון נרשם אשתקד בדרך לטבעת. הולמס ישחק גם הפעם בהיעדרו של לארי ג'ונסון, וייתקל בקבוצה פצועה ומוכה של הקולטס, שאיבדה השבוע את דווייט פריני. מרווין הריסון ואנתוני גונזאלס עדיין בסימן שאלה, הטייט אנד דאלאס קלארק חוזר.

התחזית: ניצחון לאינדי


סינסינטי (6:3) - אריזונה (5:4)

הניצחון על דטרויט הפיח קצת תקוות ויילד קארד בקרדינלס, אבל כולנו יודעים שזה לא יקרה. קרסון פאלמר קיבל בשבוע שעבר בזרועות פתוחות את כריס הנרי, ששב מעונש הרחקה של שמונה משחקים, והזין אותו ב-99 יארד בניצחון בבולטימור. קורט וורנר ימשיך לפתוח באריזונה.

התחזית: ניצחון לבנגאלס


יוסטון (5:4) - ניו אורלינס (5:4)

כשנדמה היה שהסיינטס עושים מהפך מדהים, באה סטירת לחי ממארק בולג'ר, סטיבן ג'קסון והסט. לואיס ראמס, וניו אורלינס שוב מוצאת את עצמה בפיגור אחרי טמפה ביי, כשרג'י בוש לא מצליח למצוא את משחק הריצה. מבחינת הטקסאנס החדשות הטובות בצד ההתקפי הן בחזרתו של התופס המשובח אנדרה ג'ונסון. מאט שאוב ינסה להצעיד את יוסטון למאזן חצוי ולתקוות מחודשות לקרב על הפלייאוף.

התחזית: בכל זאת - ניו אורלינס

טיול חורפי למדולנדס (שעה ראשית - 23:05-23:15)

ניו יורק ג'טס (8:1) - פיטסבורג (2:7)

הסטילרס חושבים ברצינות על המקום השני בדירוג הפלייאוף של ה-AFC, ועם מפגש עתידי בפוקסבורו עם הפטריוטס, אולי גם על הראשון בקונסטלציה מסויימת. פיטסבורג שולטת בסילונים בברוטאליות בשנים האחרונות, עם 11 ניצחונות רצופים, ולא נראה שמול קלן קלמנס והג'טס המדשדשים תהיה לה בעיה. תומאס ג'ונס הראה ניצוצות לאחרונה, אבל מול קבוצה שלא איפשרה לרצים יריבים להגיע ל-100 יארד במשך 34 משחקים ברציפות, הוא הולך לאכול הרבה דשא.

התחזית: ניצחון לסטילרס


דאלאס (1:8) - וושינגטון (4:5)

לפחות שלוש קבוצות - פילדלפיה, הג'איינטס וגרין ביי, יקוו שהרדסקינס יצליחו להוציא משהו מאירווינג, כדי שהמאבק על ה-NFC מזרח ייפתח מחדש, ועל מנת שהקאובויס לא יהיו כל כך דומיננטיים בגזרה כפי שהיו עד עכשיו. אבל ספק אם לרדסקינס, על אף ההגנה הטובה, יש כלים לעצור את טוני רומו וטרל אואנס, שהתעללו בג'איינטס בשבוע שעבר. בשנה שעברה עזרו הברקות של סנטנה מוס כדי לחלץ ניצחון מפתיע בדאלאס, השנה הסיפור נראה שונה בתכלית. קלינטון פורטיס יבקש להמשיך את הכושר המופלא על הקרקע בוושינגטון.

התחזית: ניצחון לקאובויס


סיאטל (4:5) - שיקגו (5:4)

הסיהוקס שוב ייהנו השנה מבית מזעזע ויקחו אותו בדרך להדחה מוקדמת בפלייאוף (או שלא, כמו שה-NFC נראה). הדובים עיצבו מעמד קרוב לזה של קרוליינה - מנצחים את המשחקים שלא צריך לנצח, מפסידים איפה שאסור להפסיד. שון אלכסנדר עדיין בסימן שאלה בסיאטל, ומוריס מוריס, שמילא את מקומו בהצלחה בניצחון על סן פרנסיסקו, צפוי לפתוח במקומו. רקס גרוסמן יקבל הזדמנות להחזיר לעצמו את מעמד הפותח באופן קבוע, כשיהיה זה שיעלה כקוורטרבק מול הקבוצה שאותה ניצח בפלייאוף של השנה שעברה.

התחזית: ניצחון לסיאטל


סן פרנסיסקו (7:2) - סט. לואיס (8:1)

הראמס יכולים להירגע. הניצחון בניו אורלינס השאיר את מיאמי בודדה בחזית נגד עונת הפסדים מושלמת. גם בסן פרנסיסקו יכולים להירגע, הם יקבלו בחירת סיבוב ראשון גבוהה (שתעבור לניו אינגלנד...) העונה, והמפגש הזה צפוי להיות גועל של ממש.

התחזית: ניצחון לראמס

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

מוקש גדול לניו אינגלנד

בפאלו (4:5) - ניו אינגלנד (0:9) - ליל ראשון, 3:15

זה לא משחק שביל בליצ'יק ייקח בקלות. הבילס הראו הרבה אופי, מונח שהם לא כל כך מכירים, בשבועות האחרונים, ועם ארבעה ניצחונות רצופים הם פתאום במאזן חיובי. בפאלו, אולי הקבוצה הסימפטית ביותר העונה ב-NFL, תעלה עם עודף מוטיבציה מול הקבוצה שהשביתה אותה ב-13 מתוך 14 המפגשים האחרונים. הבעיה הגדולה של הבילס - הרץ מרשואן לינץ' לא יפתח בגלל פציעה בקרסול. טום בריידי סובל מפציעה קשה בכתפו, שמטרידה אותו כבר 95 שנים, אבל במאמצים אחרונים יצליח להתגבר ויפתח, כפי הנראה, בניו אינגלנד.

התחזית: ניצחון לפטריוטס


דנבר (5:4) - טנסי (3:6) - מאנדיי נייט, 3:30

הברונקוס עדיין מחפשים כיוון ולא מוצאים. הניצחון בקנזס סיטי הפיח קצת רוח חיים בגלגלי השיניים החלודים של הסוסונים, אבל זה עדיין רחוק מלהיות זה. דנבר נעזרה ב-109 יארד של הרץ האחורי סלווין יאנג, שצפוי לפתוח במקום טראוויס הנרי הפצוע (בסימן שאלה). הטייטאנס פתחו היטב את העונה, אבל קיבלו מג'קסונוויל סטירת לחי, שהבהירה להם שבלי קוורטרבק אמיתי, רחוק הם לא יגיעו העונה.

התחזית: ניצחון לטנסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully