וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר ופרר בגמר המאסטרס

17.11.2007 / 14:44

פדרר רמס את רפאל נדאל 4:6, 1:6 ויפגוש בגמר המאסטרס את דויד פרר, שניצח את רודיק 1:6, 3:6. סלע בגמר הצ'לנג'ר הטייוואני

רוג'ר פדרר ורפאל נדאל נפגשו העונה ארבע פעמים כשהחלוקה ביניהם שווה: שני ניצחונות לנדאל (רולאן גארוס, מונטה קרלו) ושניים לפדרר (ווימבלדון, המבורג). היום (שבת) בשנגחאי, שובר השוויון הזה נשבר, ורוג'ר פדרר עשה זאת בסטייל כשניצח את יריבו 4:6, 1:6 בדרך לגמר טורניר המאסטרס. בגמר יפגוש השוויצרי את הלהיט הספרדי דויד פרר. מאזן העבר בין השניים עומד על 7 ניצחונות לפדרר לעומת 0 הפסדים, כשהמחבט מספר 1 בעולם שמט רק מערכה אחת בלבד מול הספרדי. די ברור מי הפייבוריט בגמר.

פדרר ונדאל פתחו חזק ושמרו על ההגשות. ככל שנקפו הדקות פדרר לא ממש שמר על איפוס ועד המשחקון התשיעי הוא רשם 9 טעויות לא מחויבות, אבל זה לא הפריע לו לשמור על הסרב. במשחקון העשירי חבטות העומק של נדאל לא הצליחו להפריע לשוויצרי, שרשם שבירה ראשונה במשחק, בתזמון אדיר, וניצח 4:6 את המערכה הראשונה. פדרר רשם במערכה הזו 17 ווינרים לעומת 8 בלבד של נדאל.

הספרדי פתח עצבני את המערכה השנייה, ופדרר ניצל זאת כדי לשבור ל-0:3, תוך שהוא רושם 13 נקודות רצופות מתחילת המערכה. פדרר שיחק משחקונים קצרים, ותקף בכל הזדמנות תוך שהוא מנצל את רפיונו של נדאל, שאיבד אחיזה במשחק עם כל דקה שעברה. פדרר לא איפשר ליריבו אפילו זיק של תקווה ורמס אותו 1:6 בדרך למפגש עם פרר.

פרר משלהב, רודיק ממשיך לאכזב

את המנה הראשונה בשלב חצי גמר טורניר המאסטרס סיפק המשחק בין הלהיט הספרדי של הסבב, דויד פרר (6 בעולם), לאמריקאי אנדי רודיק (5 בעולם). רודיק מעולם לא הגיע לגמר המאסטרס וגם השנה הוא נחל אכזבה כשהפסיד לפרר 1:6, 3:6.

רודיק פתח עם סרבים אדירים וניצח במשחקון הפתיחה, אבל אז פרר פתח מבערים, ניצל חוסר ריכוז של יריבו במשחקון השלישי ושבר ל-1:3. הייאוש השתלט על רודיק והכאבים בגבו חזרו עד כדי שהוא נזקק לטיפל רפואי במהלך המערכה. פרר צלף סרב ראשון ב-92 אחוזים במערכה, רודיק צנח ל-40 אחוזים, וכל זה הוביל את פרר ל-1:6.

במערכה השנייה השניים שמרו על הגשותיהם. במשחקן החמישי פרר ניפק נקודה מדהימה כשחבט פורהנד ענק תוך כדי ריצה והשיג שלוש אפשרויות שבירה. רודיק חזר עם הגשות טובות, אבל גב יד מדויקת של הספרדי העניקה לו שבירה ויתרון 2:4. רודיק הגיע לנקודת שבירה ראשונה במשחק במשחקון השביעי, אבל זה היה הערב של פרר שחזר, וניצח עם חבטת גב יד מרשימה כדי לרשום 2:5. בסופו של דבר לאוהדים הספרדים ביציע היתה סיבה לגאווה כשהמדורג שישי בעולם ניצח את המערכה 3:6 ורשם גמר מאסטרס ראשון בקריירה שלו.

סלע בגמר הצ'לנג'ר הטייוואני

אלוף ישראל, דודי סלע, ממשיך בכושר הנהדר אותו הוא מפגין בחודשים האחרונים, כשהעפיל לגמר טורניר הצ'לנג'ר בקאוסיונג שבטייוואן (סך פרסים של 50 אלף דולר). סלע גבר על פארוק דוסטוב האוזבקי (264 בעולם) 6:4, 3:6, 2:6, והעפיל לשלב הבא.

בגמר צפוי סלע לפגוש במנצח בין המקומי ין לו (92 בעולם), לפיליפיני ססיל מאמיט (709 בעולם). ניצחון בגמר יקנה לסלע תואר שישי בקריירה, אחרי שזכה בצ'לנג'ר של סיאול בסוף אוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully