וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: בקהאם סיים קאמבק מוצלח

16.11.2007 / 23:51

לפני קרואטיה, אנגליה גברה 0:1 על אוסטריה, עם שובו של קינג-דיוויד, אך גם עם מכה לא קטנה כשאואן נפצע ויחמיץ את המשחק ברביעי

נבחרת אנגליה שתשב בשבת ותמתין לראות מה יתפתח בין ישראל לרוסיה, קיימה אמש (שישי) משחק אימון מול אוסטריה, כחלק מההכנה למשחק האחרון שלה בקמפיין מול קרואטיה ברביעי הבא. האנגלים, שנמצאים במתח רב בעקבות העובדה שהם כבר אינם תלויים בעצמם, נהנו מחזרה של דיוויד בקהאם להרכב הראשון וניצחו 0:1.

למרות הניצחון, האנגלים קיבלו מכה רצינית כשמייקל אואן נפצע ולפיכך יחמיץ את המשחק האחרון של אנגליה נגד קרואטיה בבית ביום רביעי. החלוץ ייעדר כחודש לערך.

כבר בדקה ה-21 ספגה אוסטריה מכה קשה, כאשר השוער שלה, יורגן מאצ'ו, ספג פגיעה קשה בעקבות התנגשות עם פטר קראוץ'. מייקל אואן שנפצע הוחלף לאחר שמתח את שריר הירך, אך דקה למחצית נבחרתו כבשה את שער הניצחון כאשר כדור קרן של בקהאם הגיע לקראוץ' שהתרומם מעל המגן שלו ונגח פנימה.

גם צרפת שנחה בסוף השבוע האחרון ממשחקי המוקדמות, ניצלה את יום שישי למשחק אימון מול מרוקו, איתה היא נפרדה בתיקו 2:2. טארק סקטיו העלה את מרוקו ליתרון מפתיע אחרי תשע דקות, אך סידני גובו, שחקנה של ליון בן ה-28, הישווה בדקה ה-15. סמיר נסרי היה אחראי למהפך, אך חמש דקות לסיום המשחק הצליח יוסף מוחתרי להשוות. צרפת תצא למשחק חוץ חשוב אחרון בקמפיין מוקדמות היורו מול אוקראינה ביום רביעי. במשחק ידידות נוסף ניצחה גיאורגיה 1:2 את קטאר.

* ב"בית הישראלי" במוקדמות יורו 2009 לנבחרות צעירות, הביסה צפון אירלנד 0:3 את לוקסמבורג. בעקבות הניצחון עלו האירים למקום הראשון בבית 9 עם תשע נקודות, לוקסמבורג החלשה נותרה אחרונה ללא נקודה בארבעה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully