וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראל: ירושלים על ראש שמחתנו

16.11.2007 / 20:05

משחק הפתיחה של ליגת התאקל פוטבול לא איכזב, כש"ביג בלו ירושלים" רמסה את "דאנסינג קאמל" השרון 18:46. בשבת: חיפה מול ת"א

המשחק הראשון בליגת התאקל פוטבול הישראלית התקיים היום (שישי), כש"ביג בלו ירושלים" רמסה את "דאנסינג קאמל השרון" 18:46 (6:22) באצטדיון קראפט בירושלים.

לפני שש שנים התקבצו בתל אביב ובחיפה ספורטאים, ששיחקו בימי שבת פוטבול אמריקאי ללא ציוד מגן מלא. עם הזמן הם התקדמו וחשבו על ליגה סדירה, ובמרץ האחרון החל סטיב לייבוביץ', יו"ר ההתאחדות לפוטבול אמריקאי בישראל, בדיונים עם אריק אמקראוט, מאמן מנוסה שאימן בקולג'ים בארצות הברית, וברבות הימים הפך לקומישינר הליגה הישראלית. ליגת התאקל פוטבול הרשמית, עם ציוד מגן מלא, נפתחה וכ-100 שחקנים התכנסו והתחילו להתאמן לקראת בעיטת הפתיחה. "אנחנו מאוד שמחים ומתרגשים," אמר אמקראוט. "אפשר להרגיש את המתח באויר".

מעל מאתיים אוהדים התכנסו באצטדיון קראפט לחזות בתצוגת פוטבול משובחת. ולייבוביץ' הוסיף: "זהו יום חג לספורט הפוטבול האמריקאי. אני סמוך ובטוח שרמת המשחק רק תמשיך לעלות, והצופים שיבואו לחזות במשחקים ייהנו מכל רגע".

הטאצ'דאון הראשון של ליגת התאקל בישראל הובקע על ידי משה הורוביץ מ"ביג בלו" ירושלים ברבע הראשון. במחצית הייתה התוצאה 6:22 לירושלים. שחקני השרון הצליחו לשים נקודות על הלוח במחצית השניה, אבל המארחים היו גדולים עליהם וניצחו 18:46.

מחר (12:00) יתקיים משחק נוסף, בקיבוץ עין השופט, בין "מייקס פלייס" תל אביב ו"ריל האוסינג" חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully