וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: תיקו שכולו הפסד להפועל ראשל"צ

אתר Shooter

16.11.2007 / 23:14

הקבוצה של סער פרנקל, שסובלת ממכת פציעות, שמטה יתרון וסיימה ב-29:29 בדרבי מול הדאבליסטית. נס ציונה ניצחה את אס"א ת"א

אתר "shooter" מדווח כי הפועל ראשון לציון פספסה הזדמנות פז להשיג ניצחון בדרבי על הדאבליסטית, מכבי ראשון לציון, במסגרת המחזור השמיני בליגה בכדוריד, אחרי שהדרבי הגדול בליגה הסתיים בשוויון 29:29. הפועל, שהגיעה למשחק בגן נחום אחרי שני הפסדים, סבלה מבעיית פציעות, אך עדיין ידעה להרים את הראש מול הקבוצה החזקה בליגה.

הפועל פתחה טוב יותר את המשחק ועלתה ל-2:5 בדקה השמינית. מכבי נראתה מהוססת מעט, אבל בדקה ה-15 השווה יואב נאמן את התוצאה ל-7:7. שישה איבודי כדור להפועל הוציאו את מכבי לחמש מתפרצות מהן הובקעו שערים, שהעלו את מכבי ליתרון ראשון במשחק בדקה ה-20 (8:9). שתי דקות לסיום המחצית נרשם השוויון האחרון במחצית (12:12), ומכבי עם ריצת 0:3 ירדה להפסקה ביתרון 12:15.

בדקה ה-40 במחצית השנייה היה שוויון כאשר דדי פרץ, שחקן הנוער של הפועל, נכנס למשחק והציג הגנה חכמה וחסרת פשרות. שמונה דקות לפני סיום המשחק העלה גיל יעקב את הפועל ל-23:25, אבל דוד עמר, עם פנדל חמישי מוצלח, השווה ל-26:26, חמש דקות לסיום.

שתי הקבוצות החטיאו מול השער, אבל ג'ון אנוצ'ה העלה את הפועל ל-28:29, דקה לסיום המשחק. גלעד מאור, מאמן מכבי, לקח פסק זמן, ממנו חזרו הצהובים ואיבדו כדור. לשמחתם ולצערם של האדומים, החטיא פרץ מול סטראט, ועמר, בפנדל שישי מוצלח (מתוך שבעה), חתם את תוצאת המשחק, תיקו 29:29, ואיבוד נקודות ראשון העונה למכבי ראשל"צ.

במכבי בלט דוד עמר עם שישה שערים (כולם בפנדלים). יואב נאמן וחן בירנבאום הוסיפו חמישה שערים כל אחד. בהפועל בלט ג'ון אנוצ'ה עם תשעה שערים, גיל יעקב הוסיף עוד שבעה משלו.

סער פרנקל, מאמן הפועל ראשל"צ, היה מרוצה למרות שקבוצתו הייתה יכולה לראות את עצמה כמאוכזבת: "נתנו משחק הירואי. אני גאה בכל אחד מהשחקנים שהיו כאן, אבל זה הספורט. מיהרו להספיד אותנו, ואנחנו עוד נדבר בליגה. אחרי שיחזרו הפצועים אנחנו נהיה קבוצה הרבה יותר חזקה".

גלעד מאור, מאמן מכבי ראשל"צ, הסביר: "איבדנו נקודה ולא הייתה פה שאננות. כולם חגגו אחרי ההפסד של הפועל ראשל"צ לנס ציונה, אבל אני תפסתי את הראש כי ידעתי איך הם יגיעו למשחק הזה. במחצית השנייה נכשלנו בכל הרמות בשמירה. אצלנו בארץ מסתכלים רק על תוצאות, אבל הליגה תוכרע רק באפריל-מאי".

יתר המשחקים

אס"א ת"א - א.כ. נס ציונה 29:26 (12:9)

מול אולם מלא עד אפס מקום התפתח משחק מותח וצמוד, כשנס ציונה פתחה עם 1:4 בדקה החמישית והגדילה את הפער ל-1:6. מישה לוין, שוערה המצוין של אס"א, עוד השאיר את קבוצתו בתמונה עם עצירות טובות, ורוני גבאי מאס"א צימק את התוצאה ל-11:8 בדקה ה-27. למחצית ירדו הכתומים עם יתרון של שלושה שערים, 9:12.

במחצית השנייה סגרו גבאי ודן מירקוס את הפער מיד בהתחלה, אבל נס ציונה לא הרפתה והמשיכה ללחוץ עד ל-21:17 בדקה ה-48. עמיר שור מאס"א הורחק בכרטיס אדום אחרי עבירה על אחיו, אייל, המשחק בנס ציונה. איציק חליפי, שסיים עם שישה שערים, ניסה כמעט לבדו להחזיר את אס"א למשחק, אבל אייל שור ומריו סאריץ' חתמו את תוצאת המשחק. ניצחון כתום נוסף בדרך למשחק העונה מול מכבי ראשל"צ במחזור הבא. בנס ציונה בלט אבי עטון עם שבעה שערים, אייל שור הוסיף עוד שבעה.

עירוני פ"ת - ק"ש חולון 30:30 (14:14)

המחצית הראשונה התאפיינה ביתרון קל לחולון, שעלתה ל-3:5בדקה התשיעית, משער של הפיבוט הוותיק, דני ליבגוט. דקה לסיום המחצית הובילה חולון 12:14 משער של אסטיקוב, אבל שער של יניב ליפשיץ' בזריקת שבע ושער של ולדי שנקרוק, שלוש שניות לסיום המחצית, הורידו את הקבוצות להפסקה בשוויון 14:14.

במחצית השנייה היתרון היה בידי פ"ת, שהובילה שמונה דקות לסיום 24:28, אבל חולון לא ויתרה, רצה ל-0:5 ללא מענה ועלתה ליתרון 28:29. עמית בן שושן השווה בצד של פ"ת, אבל אסטיקוב קבע יתרון נוסף לחולון. 50 שניות לסיום המשחק הרפתה הגנת חולון, שנקרוק ניצל את ההזדמנות, הבקיע שער נוסף והשווה את התוצאה. תיקו 30:30 בין שתי הקבוצות, תיקו שני רצוף לפ"ת באותה התוצאה. בפ"ת בלט, כמו ביום שלישי, יניב ליפשיץ' עם עשרה שערים. עמיר אהרון הוסיף עוד שבעה למארחים. אצל האורחים מחולון בלט כריס אוגדובה עם תשעה שערים, ולדימיר אסטיקוב הוסיף עוד שמונה משלו (המשחק החוזר של עירוני פ"ת וארזים ר"ג יתקיים ב-28 בנובמבר, יום רביעי)

הקרייתים - מכבי ת"א 25:19 (13:6)

האורחים מת"א פתחו את המשחק טוב יותר, והציגו הגנה מעולה, שעצרה את הקרייתים על שלושה שערים לעומת שבעה בדקה ה-14. ת"א המשיכה לתקוף ולא הרפתה, עלתה ל-3:12 וסיימה את המחצית עם יתרון 6:13. במחצית השנייה התעוררו מעט המקומיים, אבל החטאות רבות מול השער וכדורים לא מדויקים הביאו את התל אביבים ליתרון בן עשרה שערים (11:21).

הקרייתים עם רוח לחימה והמון רצון, לא הצליחו להדביק את הפער ובסיום ניצחון שני העונה למכבי ת"א, 19:25. בקרייתים בלט יריב רינקוב עם חמישה שערים. בתל אביב בלטו מאיר פרוז'ן וליעד אשכנזי עם חמישה שערים כל אחד.

בני הרצליה - ארזים ר"ג 32:35 (14:13)

המשחק נפתח עם ריצה של 1:5 לקבוצה המארחת, כאשר דימה ינדובצקי הבקיע שלושה שערים מתוך החמישה. ארזים לא נבהלה ועד הדקה ה-25 השוותה ל-13:13, ואף ירדה למחצית ביתרון 13:14, הרבה בזכות הצטיינותו של שוערה, יניב ממה, ויכולת טובה של אייזיק אקה.

במחצית השנייה התנהל משחק שקול עד לדקה ה-40, כשלוח התוצאות הראה על שוויון 25:25. מדקה זו נפתח פער של שלושה שערים להרצליה, אותו לא שמטה הקבוצה של גיל סגל עד לסיום, 32:35. ניצחון רביעי להרצליה ומיקום אופטימי בחלק העליון של הטבלה. מילאן סטאניץ' עם שבעה שערים ודימה ינדוביצקי עם שישה בלטו בהרצליה. אייזיק אקה בלט בארזים עם תשעה שערים, אלי יונגר ואמיקה צ'קאמיקה הוסיפו שישה שערים כל אחד.

א.ס. רמה"ש - הפועל ר"ג 22:18 (12:7)

במשחק עם יכולת לא גבוהה של שני הצדדים ניצחה הקבוצה הפחות גרועה. המשחק נפתח בצורה שקולה, אבל עם תוצאה נמוכה: רק 4:4 בדקה ה-16. ר"ג החליטה כי הגיע הזמן לרוץ ועלתה ל-1:5, ול- 7:12 בסיום המחצית.

במחצית השנייה פתחה ר"ג יותר טוב עם שני שערים מהירים, אבל רמה"ש לא וויתרה וריצה של 1:7 הביאה אותה עד ל-15:14 בדקה ה-46. שמונה דקות לסיום פתחה ר"ג שוב פער וסיימה את המשחק עם ניצחון חשוב להמשך הדרך. בשתי הקבוצות בלטו השחקנים הזרים: טונג'י עבדולראשיד הניגרי עם שבעה שערים עבור רמה"ש, ואולג ויוסיאני האוקראיני עם עשרה שערים עבור ר"ג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully