וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': הפועל קטמון, בת ים ואום אל פאחם דוהרות

17.11.2007 / 15:30

בת ים ניצחה 1:3 את נחלת יהודה, גם קטמון מושלמת עם 1:2 על נתיבות. בצפון: רפי כהן ואום אל פאחם ניצחו את משהד, תיקו לצור שלום בשלומי

עירוני בת ים ממשיכה לדהור לכיוון הליגה הארצית, ואמש (שישי) היא השיגה ניצחון חמישי ושמרה על מאזן מושלם אחרי ניצחון משכנע 1:3 על הפועל נחלת יהודה. דווקא אבי דבח העלה את נחלת ליתרון בדקה ה-27, אך אז הגיעו אלעד כהן (36), קובי וקנין (74, פנדל) ודודי ביטרן (84) שהפכו את התוצאה ושמרו את בת ים במקום הראשון במחוז דרום בליגה א'.

הפועל קטמון לא נתנה לבת ים לברוח והיום היא גברה ברמלה על עירוני נתיבות 1:2 בתום משחק סוער ודרמטי. אחרי מחצית ראשונה מאופסת היה זה אורן פחימה שהעלה את האורחים מנתיבות ל-0:1. אוהדי קטמון נאלצו לחכות דקה אחת בטרם חזו בשוויון שכבש אורי וורנר. שחקניו של מירו בן שמעון לא וויתרו והשיגו את המהפך בתוספת הזמן משער של כפיר מלול. הרוחות סערו, העצבים נסקו ורגע לפני שריקת הסיום הורחקו אסי ברוכיאן מקטמון ורותם מיטב מנתיבות. בסופו של דבר השיגו הקטמונים ניצחון חמישי ברציפות.

בית"ר כפר סבא ספגה הפסד ראשון, ומדובר בהחלט בהפסד כואב 3:0 למכבי באר שבע. אשרף אל עוקבי (44), איציק פרץ (70) ומיתעב אבו עראר (83) העניקו את הניצחון הראשון לבאר שבע שנמצאת כעת במקום העשירי ויכולה לנשום קצת אוויר אחרי פתיחת עונה גרועה מבחינתה.

צפרירים חולון, אחת הקבוצות החלשות בליגה, ממשיכה במפולת והיום היא הפסידה 3:1 לעירוני כפר יונה. יזהר גרף העלה את כפר יונה ליתרון כבר בדקה השנייה, אך דוד כבדה הישווה בדקה ה-52. אבי שילן (63) ושי כחלון (89) החזירו עם שערים שהשאירו את צפרירים אומללה במקום האחד לפני אחרון עם נקודה אחת בלבד.

עמישב פתח תקווה השיגה ניצחון חשוב 1:2 בחוץ על עירוני אופקים, שהובילה בדקה ה-31 עם שער של שלומי דהאן. ירין חיוחמו (45) ויניב דוד (80) דאגו למהפך שמשאיר את עמישב מעל הקו האדום עם ניצחון ליגה ראשון. יתר התוצאות במחוז דרום: מכבי יבנה – מכבי קרית גת 1:0 (מושיקו בן סעדון 8), עירוני רמלה – מכבי קרית מלאכי 1:0 (גילי מסיקה 45).

צור שלום נעצרה בשלומי

במחוז צפון, הפועל אום אל פאחם ממשיכה לדבר חזק בצמרת והשיגה ניצחון רביעי בחמישה משחקים, הפעם 0:1 קטן בחוץ על בית"ר איחוד משהד. רפי כהן כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-51, ת'יר שח'אדה ממשהד הורחק שלוש דקות מאוחר יותר, והקשה על קבוצתו לחזור למשחק. מכבי צור שלום איבדה נקודות ראשונות העונה אחרי שסיימה את משחק החוץ שלה נגד מכבי שלומי/שפרעם בתיקו 0:0. על אף זאת, צור שלום עדיין מוליכה טבלת ליגה א' צפון.

אסי גלבוע לעומת זאת נוצחה בפעם הראשונה העונה, ודווקא בבית 1:0 מול בית"ר חיפה. שלומי ביטון כבש את שער הניצחון לחיפאים בדקה ה-37, והעלה אותם למקום החמישי. עירוני אום אל פאחם הפסידה בביתה להפועל הרצליה 2:1. ערן פוס (27) וסבי שאולוב (45) כבשו למנצחים. אמיר ג'מאל (52) צימק לאום אל פאחם.

עירוני טבריה ניצחה בביתה את הפועל כפר קנא 0:2. צמד של יניב אברג'יל (82, 85) הנחיל לכפר קנא את הפסדה החמישי מחמישה משחקים. יתר התוצאות במחוז צפון: בית"ר צפת – הפועל עפולה 0:1 (שמוליק אביגדור 51), אחווה חיפה – הפועל מקר 0:1 (זוהיר קזמוז 41).

בליגה ג' אירעה היום תקרית בהחלט יוצאת דופן, כאשר חייל בחופשה נעצר בחדרה בביתו המשקיף אל איצטדיון חדרה, לאחר שאוהדים שראו אותו דרך חלונו חשדו שהוא מכוון את נשקו האישי לכיוונם. בגלי צה"ל דווח כי באותו זמן הסתיים באיצטדיון משחק בין הפועל חדרה לבין שמשון בני טייבה.

עדכון ראשון: 17:06, 16/11/07
עדכון אחרון: 15:30, 17/11/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully