וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר ונדאל. נפגשים כבר בחצי הגמר

16.11.2007 / 14:23

הפנומן השוויצרי ניצח את אנדי רודיק 4:6, 2:6 ויפגוש את הספרדי בשבת. רודיק יפגוש את פרר. דודי סלע עלה לחצי הגמר בטייוואן

רוג'ר פדרר זכה למקומו בחצי הגמר של טורניר המאסטרס תודות לניצחונו של ניקולאי דווידנקו על פרננדו גונזאלס 4:6, 3:6. השוויצרי מספר 1 בעולם שגבר על אנדי רודיק 4:6, 2:6 סיים בסופו של דבר במקום הראשון בבית האדום, זאת למרות שנוצח כבר במשחק הראשון על ידי פרננדו גונזאלס.

במשחק המוקדם, דוידנקו שנכנע לרודיק ולפדרר, השיג כאמור ניצחון ראשון בשלב הבתים על הצ'יליאני, ובכך סייע לפדרר לעלות לחצי הגמר. הרוסי, המדורג רביעי בעולם, ניצח את משחקו הרביעי מול הצ'יליאני, החזיק שלוש נקודות שבירה במערכה השנייה, עד שדוידנקו עלה ליתרון 3:5, הגיש את המערכה הבאה, וקבע את ניצחונו. השניים כאמור שבים הביתה עם ניצחון אחד בלבד לכל אחד בשלב המוקדם.

לאחר מכן פדרר עלה למגרש, ולא נתקל כלל בקשיים לנצח את רודיק 4:6, 2:6. תוך 61 דקות בלבד פדרר דהר לניצחון שיפגיש אותו בחצי הגמר עם רפאל נדאל, אחרי שסיים במקום הראשון בבית האדום. במשחק חצי הגמר השני ייפגשו רודיק ודויד פרר.

בינתיים בטייוואן, העפיל דודי סלע לחצי הגמר בצ'לנג'ר המקומי כשגבר על קונור ניילנד האירי 1:4, 4:6. הישראלי הבכיר יפגוש בחצי הגמר את המנצח בין דנאי אדאמצ'וק, התאילנדי המדורג 169, לפרוק דוסטוב האוזבקי, המדורג 264 בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully