וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל פסארלה התפטר מריבר פלייט

יניב בינו

16.11.2007 / 11:25

'הקיסר' עמד במילתו כשאמר שיעזוב אם לא יזכה בתואר עם המיז'יונריוס עד דצמבר, והודיע במסע"ת שהוא פורש אחרי שהודח מהסודאמריקנה

דניאל פסארלה, שחקן העבר האגדי של ריבר פלייט ונבחרת ארגנטינה, התפטר אמש בלילה מאימון ריבר פלייט, לאחר שכשל עמה והודח מגביע הסודאמריקנה.

במאי השנה, לפני פתיחת ליגת האפרטורה, הצהיר 'הקיסר' קבל עם ועדה כי אם לא יצליח להביא תואר למיז'יונריוס עד חודש דצמבר 2007, הרי שישים את המפתחות על השולחן. באותו ראיון בלתי נשכח בו הודיע את ההודעה הדרמטית עוד אמר פסארלה כי הבן שלו קבור עם חולצה של ריבר פלייט כדי להעיד על אהבתו הגדולה למועדון.

פסארלה התמנה למאמן ריבר, שלא זכתה באליפות מאז טורניר הקלאוסורה 2004, בתשעה בינואר 2006, אבל לא הצליח להביא אליפות לקבוצה, דבר לשמו הובא אליה. ריבר פתחה את העונה בארגנטינה רע, אבל הצליחה להתאושש, אלא שהפסד במחזור האחרון 2:1 להורקאן חיסל את סיכוייה סופית במאבק האליפות. לאדומים-לבנים נשאר גביע הסודאמריקנה, אבל אתמול בלילה הם נשרו גם ממנו לאחר שנוצחו על ידי ארסנל (0:0 בסיכום 180 דקות, 4:2 בפנדלים).

בסיום המשחק כינס פסארלה מסיבת עיתונאים בה אמר: "אני עומד במילה שלי. בבוא היום אומר את כל מה שיש על ליבי". פסארלה גם אמר כי בתקופתו הצליח לגמול את אריאל 'אל בוריטו' אורטגה מהתמכרותו לאלכוהול: "זה יותר חשוב מכל משחק".

מי שיחליף את פסארלה וימונה למאמנה הזמני של ריבר הוא חורחה גורדיו. עד לסוף הליגה נותרו שלושה מחזורים ואז ריבר תחל בחיפושיה אחר המנהיג הבא שלה, בתקווה שזה יוליך אותה לתואר הנכסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully