וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: "מחפשים אופציה חלופית לתמיר כהן"

אריק רחמיאן

16.11.2007 / 16:54

בנתניה כבר נערכים ליום שאחרי. מסתבר כי הכעס של יאמר נובע מהעובדה שהקשר העביר קלטות למועדונים אירופאיים, ביניהם גנק

במכבי נתניה כבר נערכים ליום שלמחרת ולא מכחישים את העובדה שבימים האחרונים, על פי הוראתו של הבעלים דניאל יאמר, החלו בנתניה לחפש ולחשוב על חלופות מתאימות לעמדת הקשר האחורי, במקומו של תמיר כהן. גורם בכיר בנתניה מאשר את הפרטים ואומר: "אכן אנחנו מחפשים אופציה חלופית לתמיר כהן, במידה ולא יהיה אצלנו אחרי ינואר".

מספר שמות של מועמדים כבר עלו כאפשריים להחלפה. המאמן ראובן עטר שותף לכל המהלכים האחרונים ומצוי חזק בתמונה, שכן על פי אותו גורם, שום מהלך ושום צעד לא ייעשה ללא ידיעתו ואישורו של עטר. יחד עם זאת, בנתניה עדיין מקווים שבמהלך הפגישה בשבוע הבא בין ראשי המועדון וייתכן אף הבעלים דניאל יאמר לאבי כהן, יצליחו הצדדים לגשר על הפערים הקיימים בינתיים. בנתניה מדגישים ואומרים הבוקר שלא רק כסף עומד על הפרק אלא רצונו של השחקן ואביו לנצל את המומנטום ביכולתו הטובה של השחקן בתקופה האחרונה כדי לעבור ולשחק באירופה.

על פי הידוע, קלטת ערוכה של תמיר כהן הועברה למספר קבוצות באירופה, כאשר הגורם המרכזי והמקשר באירופה הוא סוכן השחקנים דוד קורן, שהיה אחראי על העברתם של סלים טועמה, אליניב ברדה וגילי ורמוט מהפועל תל אביב למועדונים בבלגיה. עוד נודע לראשי מכבי נתניה כי גנק הבלגית מעוניינת בשירותיו של תמיר כהן וזו בעצם ככל הנראה המקור לזעמו של הבעלים דניאל יאמר, שהדבר הגיע לידיעתו.

אבי כהן, שהתראיין לרדיו "קול נתניה" התייחס לדברים כשאמר: "אני לא כועס, לא פגוע ולא נעלב מאף אחד. יש לי רק מילים חמות לומר על מכבי נתניה. אני יותר מדי זמן בכדורגל כדי להבין שזה חלק מהעניין. אמרתי בשבועות האחרונים ואני חוזר ואומר שנמצה את המשא ומתן עם מכבי נתניה עד תום. אני רוצה להזכיר שתמיר מצוי תחת חוזה בקבוצה וטוב לו והוא אוהב לשחק במועדון. בשלב זה, אין שום דבר חדש". בשבוע הבא, תתקיים כאמור פגישה נוספת בעניין עם אנשי נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully