וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגב והמפספסים: גליל החמיצה ניצחון בנהריה

18.11.2007 / 20:21

גליל היתה קרובה לסנסציה בנהריה, אבל ספק עבירה על אוחיון הובילה להפסד 99:91 בהארכה. אשקלון הפתיעה את בני השרון, ניצחון לר"ג

האירועים המכוערים במלחה ביום ראשון שעבר גררו לא מעט הצהרות ומסיבות עיתונאים, אבל שבוע עבר והמחזור הרביעי נפתח הערב (ראשון) ללא הפועל חולון, שמשחקה מול גלבוע/עפולה בוטל בגלל חוסר יכולת של גורמי השיפוט באיגוד ובמנהלת לקבל החלטות.

בצל המשחק בין מכבי תל אביב והפועל ירושלים מתקיימים עוד שלושה משחקים, עם אוריינטציה ברורה לגבי התחתית המתהווה של הליגה.

עירוני נהריה כבר הייתה על סף הפסד לגליל עליון, אבל הצליחה להגיע להארכה ולאחריה להשיג ניצחון 91:99. אליצור אשקלון, נטולת עופר ברקוביץ', פגשה את בני השרון והשיגה מולה ניצחון גדול ומפתיע 72:81. פתיחת העונה הלא טובה של מכבי ראשון לציון המשיכה גם הערב אחרי שהכתומים הפסידו בבית לעירוני רמת גן 82:75.

עירוני נהריה - גליל עליון 91:99 (אחרי הארכה)

אליצור אשקלון נבנתה בדקה ה-90, גלבוע/עפולה ומכבי רמת גן לא נוצצות, אבל כבר אחרי ארבעה מחזורי ליגה ניתן לסמן לפחות קבוצה אחת יותר חלשה, הפועל גליל עליון. הקבוצה מהצפון, שמקשטת כל כך הרבה שנים את הליגה הבכירה, נראית נורא מאז תחילת העונה ואת הפרס בדמות משחק מולה, קיבלה הערב עירוני נהריה.

כבר מהדקות הראשונות ניתן היה לזהות את הבדלי הרמות בין הקבוצות ובעיקר את ההגנה הנוראית של הגליל, כשנהריה מדלגת במהירות ל-4:11. בשלב הזה השחקנים של אריאל בית הלחמי החטיאו כמה זריקות קלות, גליל חזרה והרבע הראשון הסתיים ביתרון 3 קטן לנהריה. ברבע השני נהריה דאגה להראות שגם לה יש חורים גדולים בהגנה ויוגב אוחיון עם חדירות פשוטות לצבע העלה את האורחים ל-26:29. גליל אף הצליחה להגדיל את היתרון, אבל עידו קוז'יקרו במשחק טוב השאיר את נהריה בתמונה והמחצית הסתיימה ב-37:42 לאורחים.

גליל המשיכה להוליך גם לכל אורכו של הרבע השלישי, אבל אחרי שהפער כבר גדל ל-7, שלשות של מתן נאור החזירו את המקומיים לתמונה, הרבע הסתיים ב-57:60 לטובתה של הגליל ו-10 הדקות האחרונות עתידות היו להיות צמודות ומותחות. 5:14 דקות לסיום המשחק צלף מתן נאור את השלשה הרביעית שלו במשחק ונהריה עלתה ליתרון 70:72 אחרי דקות ארוכות של פיגור. נהריה שמרה על יתרון קטן' אבל שלשה גדולה של קליף בראון ועוד מתפרצת של אוחיון הציבו את האורחים בעמדת ניצחון. גליל הייתה בעמדת ניצחון, אבל אוחיון, שסוכר ניסה לבצע עליו עבירה, איבד כדור פחות משתי שניות לסיום, והשופטים שרקו לעבירה על סוכר שהיה שכוב על הקרקע. סוכר קלע רק אחת מהקו, והמשחק הלך להארכה.

5 הדקות האחרונות היו של המקומיים ובשתי הדקות האחרונות שחקניה של הגליל נשברו סופית ונהריה ניצחה 91:99.

קלעו לנהריה: עידו קוז'יקרו 22 (10 מ-10 מהשדה), ו-10 ריבאונדים, מתן נאור ואשנטה ג'ונסון 17 כ"א, אבי סוכר 14 ו-6 אסיסטים, אדריאן פלדג'ר 10, אוטיס היל 9 ו-9 ריבאונדים, סשה אוצ'וקוליץ' 5, ברק פלג 3.

לגליל: מייק קמבל 23, קליף בראון 22 ו-10 ריבאונדים, יוגב אוחיון 15, 8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, ג'וש ניגוט 13, גילי מוסינזון 8, טוני קיצ'ינגס 6, אור איתן וקוואן ג'ונסון 2 כ"א.

אריאל בית הלחמי אמר אחרי המשחק: "המשחק היה גמור, אבל המשכנו להאמין. מגיע הרבה קרדיט לשחקנים שלי. מגיע קרדיט גם לגליל על משחק טוב. הניצחון מתוק. אני שמח על האופי, הדרך הייתה ככה ככה".

המאמן המפסיד, אלי קנטי: "היה לנו משחק ביד. השופט לקח שריקה שהכריעה את המשחק. שלטנו בקצב של המשחק, הצגנו משחק הגנה טוב, אבל כנראה שצריך יותר מזל משכל בשביל לנצח משחקים כאלו".

מכבי ראשון לציון - עירוני רמת גן 82:75

מכבי ראשון לציון התחילה את עונת הכדורסל עם אכזבות כואבות בבית ואת הניצחון היחידי שלה השיגה דווקא בחוץ מול הגליל. הערב חזרו עדי אזולאי וחניכיו לאולמם הביתי, למשחק נוח על הנייר מול עירוני רמת גן, אבל שוב איכזבו והמשיכו את פתיחת העונה הרעה.

הדקות הראשונות היו צמודות, אבל במצב של 4:7 לזכותה של ראשון לציון לקח אורי יצחקי, במשחק החזרה שלו מהפציעה, את העניינים לידיים והוליך ריצת 0:12 של האורחים וליתרון 7:16. אלא שהקבוצה האורחת לא ידעה לשמור על היתרון ועד סיום הרבע הראשון ראשון חזרה לשוויון 25:25. הרבע השני הלך בדיוק בכיוון השני, כשהפעם ראשון עולה ליתרון של 7 נקודות, אבל שומטת אותו עד סיום המחצית, שהסתיימה ב-38:39 לראשון.

הרבע השלישי התנהל במתכונת של נדנדה. פעם היתרון הלך לרמת גן עם נקודות של ביזלי ופעם לראשון עם סלים של מנדז. 10 הדקות האחרונות המשיכו בצורה צמודה, אבל ביזלי סחט פעמיים סל ועבירה ועשה את ההבדל כדי להוליך את רמת גן ליתרון קטן בדקות הסיום ולניצחון 75:82.

קלעו לרמת גן: אורי יצחקי 22, ג'רום ביזלי 20, ניר כהן 11, מייקל קיובלר 10, בריאן טולברט 7, בנט דייויס ושמוליק ברנר 5, אור ברנר 2.

לראשון: חואן מנדז 21, עודד שעשוע 17, בריאנט מארקסון וסדריק בנקס 9 כ"א, ג'רל בלסינגיים 8, חיים שמעונוביץ' 5, איתי לב 4, אופיר פרחי 2.

אליצור אשקלון - בני השרון 72:81

אליצור אשקלון השלימה את הבנייה שלה ימים ספורים לפני תחילת העונה, אבל פתחה את הליגה עם ניצחון מפתיע בראשון לציון. אחר כך הגיעו שני הפסדים שהחזירו את הקבוצה הדרומית לקרקע ועופר ברקוביץ' פוטר במהירות מהקבוצה. הערב, עם מאמן חדש - אריק אלפסי, הייתה צפויה אשקלון להפסד נוסף מול בני השרון היומרנית, אבל היא הכינה הפתעה.

אלא שלמרות הציפיות, הפתיחה הייתה של המקומיים. אשקלון נהנתה מדקות טובות של פיל גוס ומחוסר ריכוז של יריבתה בהתקפה וכבר עלתה ל-13:20 בדרך ליתרון של 4 נקודות אחרי הרבע הראשון. ברבע השני בני השרון כבר הישוותה, אבל שלשה של קורי קאר עם הבאזר הוריד אתץ אשקלון למחצית ביתרון 31:36.

אשקלון לא נרגעה ועלתה למחצית השנייה בטירוף, כשיריב יצקן צולף שלשות ואשקלון רושמת ריצה מצוינת בדרך ל-33:50. למרות זאת בני השרון החזירה בריצה משלה ועד סיום הרבע ידעה לחזור לפיגור מינימלי 58:50. קאמבק? לא מבחינתה של אשקלון, שפשוט לא נתנה לקבוצה של אפי בירנבוים, החזירה לעצמה את היתרון הדו ספרתי וחזרה לעמדה מצוינת ולניצחון 72:81.

הירבו לקלוע לאשקלון: יובל נעימי 16, יריב יצקן 15, קורי קאר 10. לבני השרון: אנדודי איבי וניצן חנוכי 14 כ"א, מאיר טפירו 13.

אריק אלפסי, שהדריך הערב את אשקלון לניצחון המצוין: "הקרדיט מגיע לשחקנים, אבל במיוחד גם לעופר ברקוביץ'. נשב עם ההנהלה, נחליט ונראה אם אני אמשיך. אני מאמין שאני יכול להמשיך ושאני מתאים לליגה הזו".

אפי בירנבוים היה מאוכזב: "כל הערב לא היינו טובים. מצפים מאיתנו להרבה אחרי שניצחנו את הפועל ירושלים, אבל לא באנו מפוקסים ולא שיחקנו טוב".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully