וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד בזריקת החזיז יישאר במעצר עד יום ב'

שגיא ניר

17.11.2007 / 19:05

יוסי מלאך חזר בו מהודאתו, ובית המשפט נעתר לבקשת המשטרה להשאירו במעצר. סימונס המריא לארה"ב, בחולון מאיימים בשביתה

בית המשפט המחוזי פסק במוצאי שבת כי יוסי מלאך, החשוד בהשלכת החזיז במשחק הכדורסל במלחה ביום ראשון, יישאר במעצר עד יום שני.

מוקדם יותר בשישי, קבע בית משפט השלום כי החשוד, יוסי מלאך, ישוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים עד האחד בדצמבר, אך המחוזי השאירו במעצר לבקשת המשטרה. בדיון טען הצעיר בן ה-20 כי לא הוא זה שהשליך את החזיז – טענה הסותרת את הודאתו בפני צוות החקירה מוקדם יותר השבוע.

"בשעה שבבית החולים שוכב אדם שאיבד שתיים מאצבעות ידו בשל המעשה הנפשע הזה, בית המשפט מוצא לנכון לשלוח את החשוד העיקרי במעשה לבלות בנעימים בביתו", מיהר להגיב בחריפות יושב ראש איגוד הכדורסל, ירמי אולמרט, "הנה אנו עדים שוב לעיקר הבעיה במלחמה שלנו באלימות הפושעת במגרשים והיא מערכת המשפט שמגלה אוזלת יד ואינה מענישה בתקיפות את פורעי החוק. עם גיבוי מהסוג הזה שאנו מקבלים ממערכת המשפט, לא יעזרו כל פעולות המנע שהקבוצות או האיגודים יעשו בשטח".

טרה סימונס, אחד משחקניה הזרים של הפועל חולון, המריא לפנות בוקר (שישי) לארצות הברית למספר ימים, לאחריהם הוא אמור לשוב לישראל. סימונס, שנבהל מאוד מאירועי החזיז במלחה ביום ראשון שעבר, ניצל את העובדה כי משדחקה של חולון ביום שני בוטל, ונסע לכמה ימים למשפחתו.

בחולון ידעו לספר השבוע כי סימונס וחברו לקבוצה פי ג'יי טאקר, לקחו קשה מאוד את האירועים במלחה, ואף דיברו ביום-יומיים הראשונים על עזיבה. עם זאת, בחולון מאמינים כי השחקן ישוב ארצה בקרוב.

אתמול קיימו מספר אוהדים של חולון מפגש משולש עם נציגי ההנהלה והמשטרה. בחולון חוששים מהחלטת ועדת המשמעת של האיגוד, והאוהדים דואגים להעביר את המסר כי לאירוע ביום ראשון אין קשר אליהם. במקביל, קיימו שחקני חולון אסיפת שחקנים, בה הוחלט כי במידה והקבוצה תיענש בהרחקת אוהדיה מהמגרש הם לא יעלו לשחק.

עדכון ראשון:16.11.07 16:15
עדכון אחרון: 17.11.07 21:05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully