וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון ראשון בדרבי לדאלאס

16.11.2007 / 8:11

המאבריקס, עם הרבה משחקני הספסל, גברה על סן אנטוניו 92:105. שיקגו ממשיכה ליפול, למרות שדגדגה את פניקס בהפסד 112:102

בדרבי הראשון של טקסס ניצחו החברים של דירק נוביצקי את אלה של דאנקן ופארקר, למרות תרומה פחות משמעותית של הגרמני, שנעזר בצוות מסייע גדול ובשחקנים שצברו במשחק דקות רבות יותר מבכל העונה שעברה. עבור דאלאס מדובר בניצחון השישי ולסאן אנטוניו היה זה בסך הכל ההפסד השני.

אצל שיקגו, כמו שכבר היה ברור מתחילת העונה, המצב הרבה יותר קשה. הפסד שישי מתחילת העונה ממצב אותה כאחת הקבוצות החלשות בליגה. לפניקס היה זה עוד ניצחון קליל יחסית, למרות רבע שלישי קצת מלחיץ מבחינתם.

דאלאס- סן אנטוניו 92:105

גם בלילה בו דירק נוביצקי קולע רק שלוש נקודות במחצית השנייה, הצליחו שחקני המילואים של דאלאס לגבור על האלופה סן אנטוניו. אם שחקן כמו מוריס אייגר, שאסף במשחק יותר דקות מבכל העונה שעברה, אפשר לראות כמה מצבת השחקנים של המבאריקס הייתה זעירה, מה שלא מנע מהם ניצחון של 92:105 במשחק. ג'וש הווארד הוביל את דאלאס לריצות של 1:17 ו-0:11 במחצית הראשונה, דבר שיצר מרחק בטוח לאורך כל שאר המשחק.

"היה לנו רבע ראשון רע מאוד", אמר טוני פארקר, שקלע שבע נקודות במשחק, "חפרנו לעצמנו בור ולא הצלחנו לצאת ממנו. נתנו להם יותר מדי זריקות קלות". עבור הספרס היה זה הפסד שני העונה ולמאבריקס ניצחון שישי.

את הספרס הובילו טים דאנקן עם 24 נקודות ו-מאנו ג'ינובילי עם 25, כולל תשעה ריבאונדים, כאשר ברנט בארי הוסיף 11 משלו. הווארד עמד על 23 נקודות, כשאליו מצטרפים ג'ייסון טרי ודווין האריס עם 18 כל אחד. דירק נוביצקי אסף 17 עם 8 ריבאונדים. ג'רי סטקהאוס קלע 10 נקודות עבור דאלאס.

פניקס- שיקגו 102:112

ליאנרדו בארבוסה קלע 25 נקודות במשחק בו פניקס סאנס השיגה את ניצחונה הרביעי מתחילת העונה, 102:112, על שיקגו הפצועה כל כך.ברבוסה קלע חמש פעמים מתוך שבעה ניסיונות לשלוש, כשגרנט היל מוסיף 24 עבור הסאנס. שון מריון הוסיף 21, כש-11 מהם ב-6 וחצי הדקות האחרונות. סטיב נאש קלע 10 והוסיף 15 אסיסטים עבור הסאנס, ואמארה סטודמאייר תרם 14 נקודות משלו.

בן גורדון ולואל דאנג, שניים מהעוגנים האחרונים של השוורים הרופסים, ניסו עם 24 ו-23 נקודות בהתאמה. שיקגו אמנם צמצמה הפרש של 14 נקודות כדי לחזור למשחק ברבע הרביעי, אך כל זה לא עזר ושיקגו סופרת כבר שישה הפסדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully