וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הפדרציה: ישראל תארח את רוסיה ברמה"ש

15.11.2007 / 23:06

מה שהיה ידוע הפך לרשמי, המפגש בין פאר ואובזילר לשארפובה וחברותיה ייערך בשניים לפברואר באצטדיון קנדה הפתוח מאחר ובנוקיה יתקיים מופע

עכשיו זה רשמי, איגוד הטניס הודיע היום (חמישי) להתאחדות הטניס הבינלאומית שמפגש הפדרציה בשלב רבע הגמר בין נבחרות ישראל ורוסיה יתקיים בשניים ובשלושה לפברואר 2008 באצטדיון קנדה ברמת השרון.

באיגוד הטניס ניסו להעביר את ההתמודדות להיכל נוקיה, שמכיל 11 אלף מקומות ישיבה לאור העניין הרב שמושך המפגש כמו גם הפתרון מפני גשם שיכול לרדת במהלך פברואר ולפגוע בתחרות, אלא שההיכל אינו פנוי בתאריכי התחרות עקב מופע החלקה על הקרח. כל הניסיונות של ראשי איגוד הטניס לבוא בדברים עם מפיקי המופע כדי לגרום להם לדחותו לתאריך אחר נכשלו.

באיגוד הטניס עדיין לא מצאו פתרון למצב שבו ירד גשם והאופציות נבחנות בימים אלה. בסיומו של אותו שבוע בו אמורות להגיע לישראל מריה שארפובה וסבטלנה קוזנצובה למפגש עם שחר פאר וציפי אובזילר, דודי סלע, אנדיוני ונועם אוקון יארחו בשלב שמינית הגמר של גביע דיוויס את נבחרת שבדיה.

איגוד הטניס אמור להודיע עד לאמצע השבוע הבא היכן ייערך המפגש הזה. גם כאן האפשרות הנבדקת היא היכל נוקיה, אלה שהפעם איגוד הטניס עומד בפני בעיה אחרת, בחמישה ושבעה בפברואר אמורים להתקיים בהיכל חצי גמר וגמר גביע המדינה בכדורסל. איגוד הכדורסל בודק את האפשרות ללכת לקראת איגוד הטניס ולדחות את המשחקים לחודש מרץ, אלה שבשלב זה מכבי תל אביב מערימה קשיים וכלל לא בטוח שהמשחקים יוזזו. בימים הקרובים מצפים באיגוד הטניס לקבל תשובות סופיות מאיגוד הכדורסל ובהתאם להם יוחלט סופית היכן יתקיים המפגש עם שבדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully