וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: עטר פישל את פישל

אריק רחמיאן

15.11.2007 / 22:33

מאמן נתניה לא אהב שקבוצת הנוער מודרכת ע"י עוזר המאמן, עקב שהייתו של לם באילת, וביטל את משחק האימון. גורם במועדון: "קצר בתקשורת"

משחק האימון שתוכנן הערב (חמישי) בין שחקני הקבוצה הבוגרת של מכבי נתניה לקבוצת הנוער בוטל. בתחילה, תוכנן לקיים את משחק האימון בשלישי האחרון, אולם משנקבע משחק ליגה לקבוצת הנוער מול הפועל באר שבע (0:3) שוחחו המאמן ראובן עטר ומאמן הנוער בני לם במטרה לקבוע מועד חדש. באותה שיחה אמר לם לעטר כי שחקניו זקוקים לחופש בשל העומס שהיה עליהם בימים האחרונים. לבסוף, המשחק נקבע להיום אחר הצהריים, לפי בקשתו של עטר.

שחקני הקבוצה הבוגרת וקבוצת הנוער התייצבו למשחק, אולם משראה עטר כי קבוצת הנוער מתודרכת על ידי העוזר, גיל פישל, החליט המאמן בכעס לבטל את המשחק וזאת בשל היעדרותו של בני לם, שיצא הבוקר לחופשה פרטית בסוף השבוע באילת.

שחקן בקבוצה אמר על התקרית המביכה: "זה היה די מביך, קצת מאכזב, בעיקר בגלל שחקני הנוער שרצו מאוד לשחק". גורם בכיר בקבוצה: "זה בהחלט מצב שמעיד על קצר בתקשורת וחבל שזה קרה, בעיקר כואב לי על שחקני הנוער ואוהדים שהגיעו לצפות במשחק. זה לא מקובל ולא מכובד".

מלבד שחקני הנוער שנפגעו עצם ביטול המשחק פגע גם בפישל. בני לם, השוהה באילת, אמר: "אני בחופשה עם אישתי לרגל יום הולדתה. אחרי הרבה זמן יש לנו סוף סוף פגרה וניצלתי אותה לחופשה. אני רק יכול להצטער על כל האירוע הזה. מכול מקום החופשה שלי תוכננה והייתה ידועה לכל מי שצריך לדעת".

הבעלים דניאל יאמר, ששב הלילה לארץ לכבוד משחק הנבחרת במוצאי שבת נגד רוסיה, זכה בכרטיס נוסף למשחק. תחילה, העבירה ההתאחדות כרטיס אחד לבעלים, שמחה על כך וביקש כרטיס נוסף, שהועבר לו לבסוף. יאמר צפוי לפגוש בתחילת השבוע עם אביו של תמיר כהן, אבי. נשיא המועדון גיל לב וחבר ההנהלה קובי בלדב היו אמורים להיפגש תחילה עם כהן האב כדי ליישר ההדורים ולהפסיק את המתיחות בין הצדדים בעקבות התבטאויותיו של הבעלים על דרך ההתנהלות של אבי כהן, אולם בסופו של דבר הפגישה שתוכננה לאתמול בוטלה על ידי כהן, שיצא עם שחקני קרית שמונה וסכנין לביקור ביד בשם. בינתיים, בנתניה מדווחים כי יאמר התרכך מעט וכעת הבשיל הזמן להפגיש בין הצדדים.

שחקני מכבי נתניה יצאו היום לחופשת פגרה וישובו בתחילת שבוע הבא לאימונים כישחלו בהכנותיהם לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים בשבוע הבא. החלוץ ג'ורג' בה יצא אמש לחופשת מולדת בצרפת וישוב בראשון. לואיס מרין יטוס מחר לקוסטה ריקה ויצטרף לנבחרתו במשחק הידידות שלה מול פנמה. בנתניה מקווים מאוד שהשחקן יחזור בזמן למשחק נגד האלופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully