וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייק פיבי סיי יאנג ה-NL

15.11.2007 / 21:05

כצפוי, זכה המגיש של סן דייגו בתואר, והקדים את ברנדון ווב ובראד פני. גלאווין בשיחות עם אטלנטה, טורה "מעוניין במריאנו ריברה"

בעוד ב-AL נוצר מאבק תלת ראשי בין זוכה הסיי יאנג, סי. סי. סבאתיה, לסגניו, ג'וש בקט ופאוסטו קרמונה, ב-NL הייתה התמונה ברורה מלכתחילה. כל זכיה של מישהו מלבד ג'ייק פיבי, המגיש של סן דייגו פאדרס, הייתה מתקבלת כהפתעה. פיבי זכה בסיי יאנג הראשון בקריירה, לאחר שניצח 19 משחקים, סיים עם ERA של 2.54 וטיגן 240 חובטים בסטרייקאאוט. לאחר מספר עונות שבהן לא עמד בציפיות, פיבי פרץ, סופסוף, והתאושש מעונה של 14 הפסדים ו-ERA שעומד על 4.07. בראד פני מלוס אנג'לס דודג'רס והסיי יאנג של העונה שעברה, ברנדון ווב מאריזונה, לא היוו תחרות ממשית. כעת דנים הפאדרס עם פיבי על הארכת חוזהו.

האם טום גלאווין חוזר לאטלנטה? לאחר שעזב את הברייבס לפני חמש עונות, המגיש בן ה-41 מנהל שיחות עם הברייבס, נכון לעכשיו בלי התקדמות ממשית. גלאווין דחה את האופציה שהייתה לו בניו יורק מטס להמשיך לעונתו השישית במועדון תמורת 13 מיליון דולר.

ניו יורק יאנקיז הגישה הצעה גבוהה למריאנו ריברה, 45 מיליון דולר לשלוש שנים, אבל ג'ו טורה, מאמנה החדש של לוס אנג'לס דודג'רס, לא מרים ידיים. "ברור שהייתי רוצה אותו אצלי. מי שלא רוצה מגיש כזה הוא משוגע", אמר טורה. "בשבילי הוא פשוט אמן, אבל אני לא יודע מה עובר לו בראש בימים אלה".

העובדה שאלכס רודריגז קרוב ליאנקיז לא מפריעה להם להמשיך לגשש אחרי שחקן הבסיס השלישי, מייק לואל, עד לעונה האחרונה בבוסטון. היאנקיז חושבים להחתים את לואל ולהסב אותו לבסיס הראשון. "היאנקיז בהחלט פנו אלינו", אישר אחד מסוכניו של השחקן, סת' לוינסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully