וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבייטמן מצוברח: על הספסל במשחק אימון

15.11.2007 / 17:27

אפילו בהרכב המשני שרוני לוי העלה במשחק מול קרית שמונה, לא נמצא לחלוץ מקום. חיפה אגב ניצחה 0:2, משערים של רפאלוב וקטן

מכבי חיפה ערכה הערב (חמישי) משחק אימון בכפר גלים מול עירוני קרית שמונה. המאמן רוני לוי החליט להעניק הזדמנות לשחקני ההרכב השני ולכן כל הזרים של מכבי חיפה נשארו מחוץ להרכב. יחד עם זאת, למרות ההרכב החסר, החלוץ שלומי ארבייטמן נשאר על הספסל ונראה כי לאור המתיחות בין השניים, מדובר בצעד חריף נוסף. ארבייטמן, נראה, ששולב רק בתחילת המחצית השנייה, נראה מצוברח.

כזכור, העימות החל במשחק האחרון מול בני יהודה, ארבייטמן עמד להיכנס במקום רנאטו למגרש, אך לא הגיע לקבל תדרון טקטי מלוי ולכן הוחזר לספסל ובמקומו נכנס תומר חמד. כבר למחרת החליטה מכבי חיפה שחוזהו של השחקן לא ישודרג והנשיא יעקב שחר אף הבהיר למקורביו של החלוץ: "מיהו שירוויח יותר מדקל קינן וליאור רפאלוב?", בסופו של דבר ארבייטמן ונציגיו נכנעו ללחץ אנשי חיפה ושלחו מסר בו הם מוכנים לקבל את ההצעה הראשונית של חיפה (120 אלף דולר לעונה), ללא שידרוג. נראה כי המסר שהעביר שחר לנציגי החלוץ, לפיו נושא השכר לא יידון עוד בעתיד במידה ואלו ידרשו בכל תוקף לשדרגו, עשה את שלו.

בחזרה למשחק, לוי פתח בחוד עם אושרי גיטה ותומר חמד ובהגנה, מור דהאן, שהגיע מטוברוק בשבוע האחרון, פתח בהרכב. גם חלוצה של טוברוק לשעבר, ויקטור מרעי, נכלל בסגל וישב על הספסל. חיפה ניצחה 0:2 משערים של רפאלוב ( 25) וקטן במבצע אישי מצוין בתוך הרחבה (68)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully