וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: חיפה נגד מכבי ת"א, מכבי פ"ת-בית"ר

15.11.2007 / 17:07

אלו הם שניים ממשחקי רבע הגמר שייערכו בגביע הטוטו בליגת העל. בני סכנין נגד נתניה, בני יהודה-אשדוד. בלאומית: ב"ש-הפ' פ"ת, הכח-הפ' חיפה

הגרלת שלב רבע הגמר של גביע הטוטו של ליגת העל נערכה הערב (חמישי) במשרדי ההתאחדות לכדורגל. המשחקים ייערכו בשיטת בית וחוץ, כאשר המשחק הראשון ייערך בתאריכים 27/28 לנובמבר ואילו הגומלין בארבעה וחמישה לחודש דצמבר.

המשחק המסקרן של שמונה הגדולות יפגיש את מכבי חיפה, שתארח בקרית אליעזר במשחק הראשון, את מכבי תל אביב. הירוקים עלו מהמקום השני בבית א', כשהצהובים, לעומת זאת, העפילו מראש בית ג'. מכבי פתח תקווה, עם מאמנה החדש עופר פביאן, שעלתה מהמקום השלישי בבית ג' תתמודד מול האלופה בית"ר ירושלים, שלא התקשתה לאייש את ראש בית ב'. בני סכנין, שהדיחה אשתקד בגביע המדינה את מכבי נתניה, תתעמת מולה שוב. המשחק הראשון ייערך באצטדיון דוחא. במשחק נוסף תפגשנה שתי קבוצות שמאוד מגמגמות בליגה, בני יהודה ומ.ס אשדוד.

לפני ההגרלה הכריז יו"ר ההתאחדות אבי לוזון כי יש בכוונת הגוף שהוא עומד בראשו לשדרג את המפעל הלא זוהר, כשבין היתר הזוכה במפעל תשתתף במפעל גביע האינטרטוטו.

לאומית: ניצחון ללוד

גם הגרלת חצי גמר של הליגה הלאומית נערכה הערב. הפועל באר שבע, שלכדה את המקום הראשון בבית ב', תפגוש את הפועל פתח תקווה של אורי מלמיליאן. קבוצתו הקודמת של מלמיליאן, הכח עמידר רמת גן, שסיימה שנייה בבית ב', תפגוש את הפועל חיפה. מועדי המשחקים: ב-4/5 לדצמבר.

לפני כן, שלושה משחקים, לפרוטוקול בלבד, נערכו במחזור האחרון. הפועל בני לוד ניצחה 0:2 את עירוני ראשון לציון. עוז ברנדויין (40) וביו אדפמי (54) כבשו את שני השערים לטובת הקבוצה של מישל דיין. הפועל באר שבע סיימה את משחקה עם הפועל רמת גן ללא שערים. גם הפועל פתח תקווה נפרדה ממכבי אחי נצרת בתיקו, 1:1. שלומי טולדו כבש ראשון לאחי בדקה ה-28, שחר בלילטי השווה כעבור שבע דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully