וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנצרת עילית רוצים לגזור קופון על יואב זיו

יצחק סולומון

15.11.2007 / 9:38

בקבוצה מהלאומית מצפים לקבל דמי השבחה על מגן בית"ר ירושלים במקרה וזה יימכר לקבוצה בחו"ל בחלון ההעברות הקרוב בינואר

בהפועל נצרת עילית מהליגה הלאומית בונים על הכנסה כספית ממקור לא צפוי: המגן יואב זיו, ששיחק שנתיים בקבוצה בליגה הלאומית ובליגת העל, ועבר לבית"ר ירושלים, אמור על פי הפרסומים לעבור לשחק בחודש ינואר הקרוב בקבוצת פ. צ. קופנהאגן, אלופת דנמרק, שהדיחה את בית"ר במוקדמות ליגת האלופות.

זיו בן ה- 26 הספיק לערוך 10 הופעות במדי נבחרת ישראל. המאמן מוטי איווניר היה האיש שהביא אותו להפועל נצרת עילית, בתקופה בה שיחקה בליגה הלאומית, ואיתו העפילה לליגת העל.

על פי גורמים בנצרת עילית, הקבוצה יכולה לדרוש נתח מעסקת המכירה העתידית, על פי סעיף דמי השבחה. יושב ראש הפועל נצרת עילית, רוני ליקוורניק, אומר: "נכון שיואב זיו לא גדל אצלנו, וקיבלנו אותו כשחקן בוגרים, אבל אצלנו הוא עשה את ההתקדמות הגדולה ביותר. הוא בא אלינו כשחקן ספסל בליגה הלאומית, והפך לשחקן ליגת על לגיטימי, שהגיע גם לנבחרת ישראל, ועכשיו הוא מבוקש באירופה. עם כל הכבוד לבית"ר, לנו יש חלק לא קטן בבניית הקריירה שלו. הם קיבלו שחקן מוכן. אצלנו הוא צבר ניסיון".

יצויין כי נושא דמי ההשבחה הוא מקובל וידוע בהעברות במסגרות בינלאומיות, ואף מעוגן בחוקי פיפ"א. "אם מגיע אז למה שנוותר? לנסות לא עולה כסף", אומר היו"ר רוני ליקוורניק.

בנצרת עילית מסבירים, שלהבדיל מהשחקנים האחרים שעברו בהפועל נצרת עילית בשנתיים האחרונות, שכל קשר בינם לבין העיר היה מקרי בהחלט, הרי שיואב זיו התערה בעיר והתחבר אליה. היו לו הרבה חברים רבים בעיר, ולא פעם הוא נראה מטייל בקניון או במקומות אחרים בעיר. עד עצם היום הזה הוא שומר על קשר עם דביר טכמן, ילד מוגבל בן 14, תושב העיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully