וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפילו ג'רארד מתלונן על הזרים

15.11.2007 / 12:38

קפטן ליברפול מצטרף לקולות האחרונים נגד "השתלטות השחקנים הזרים על הפרמיירליג". וויגאן מנסה לצוד את סטיב ברוס מבירמינגהאם

סטיבן ג'רארד הפך לשחקן הראשון שיוצא נגד מגיפת הזרים בפרמיירליג. קפטן ליברפול, שיוביל את אנגליה למה שיכול להפוך לשני משחקיו האחרונים של סטיב מקלארן, אמר אמש (רביעי) כי ישנה "סכנה גדולה" בליגה שמורכבת מכל כך הרבה זרים ויכולה לפגוע בפיתוחם של הכדורגלנים האנגלים.

רגע לפני השבוע הגורלי של נבחרתו אמר: "אני מאמין שאם אכן הזרים ישתלטו על הפרמיירליג, הנבחרת תוכל אפילו להגיע למצב יותר גרוע מזה שהיא נמצאת בו היום". בליברפול, נמצא הקפטן במיעוט האנגלי של ארבעה מבין סגל של כ-30 שחקנים. "זה לא טוב שיש לנו את אחת הליגות הטובות בעולם ונבחרת מתקשה", הוסיף ג'רארד, "אני מאוד מקווה שימשיכו להצמיח שחקנים כמו וויין רוני ומייקל אואן, אחרת הנבחרת הלאומית תמשיך לסבול. אני גדלתי באקדמיה של ליברפול ועכשיו אני נואש בציפייה לשחקן צעיר שיגיע מאותו מקום".

אמנם ג'רארד מבין את הבעיה, אבל גם את האינטרסים הקבוצתיים ואת המאמנים: "בתור שחקן צעיר אתה חייב לקבל את הצ'אנס, אבל אפשר להבין את מצבם של המאמנים, שלא יכולים לקחת את הסיכונים עם צעירים במשחקים כל כך גדולים".

החלום התאילנדי

תאקסין שינאווטרה, בעלי מנצ'סטר סיטי, הודיע אמש (רביעי) כי הוא מעוניין להפוך את קבוצתו החדשה לאחת מהגדולות בעולם, ושסוון גוראן אריקסון הוא הבן אדם לעשות את זה. "אנחנו רוצים להפוך למותג גם בעולם הפרסום", אמר התאילנדי, "סוון הוא האיש שאני מאמין כי יגשים את החלום שלי". בינתיים, מבקר אריקסון בתאילנד, שם צפה בשלושה שחקנים מקומיים: החלוץ גאו לין, השוער וואנג דה לאי והקשר מאו ז'יאנקינג. אריקסון הגיע לבנגקוק יחד עם שחקן הקבוצה, סון ג'י היי.

* וויגאן מתכוננת להציע את משרת המאמן למאמן בירמינגהאם, סטיב ברוס. לפני ימים אחדים פנו הלאטיקס לפול אינס, כוכב הכדורגל שהפך למנג'ר מ.ק דונס, אך זה סירב והמועדון פנה לבירמינגהאם כדי שתאפשר למאמנה לשוחח עם דייב וואלן, יושב ראש וויגאן, בנוגע למעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully