וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלאיילה: "אנחנו בסך הכל רוצים להישאר בליגה"

יצחק סולומון

15.11.2007 / 10:19

חאלד חלאיילה מנמיך ציפיות בנוגע לשאיפות של בני סכנין: "מדברים על אירופה מוקדם מדי", וקורץ לקשטן: "אני מת להיות בנבחרת"

רגע לפני המשחק מול רוסיה, ועל סף סיום הקמפיין של נבחרת ישראל במסגרת מוקדמות המונדיאל, משגר הכדורגלן המצטיין של בני סכנין, חאלד חלאיילה, רמז למאמן הנבחרת, דרור קשטן, ואומר שהוא רוצה להיות בסגל של נבחרת ישראל.

חלאיילה: "אם אגיד שאני לא חולם להיות בנבחרת ישראל אהיה פשוט שקרן. אני חושב שזה גם החלום שלי. אני מצפה לזימון, 'מת' להיות בנבחרת, אבל אם דרור קשטן לא יזמן אותי, אעשה את הכול למען הקבוצה שלי, כדי להיות טוב בליגה, ולתת לו סיבה לזמן אותי בפעם הבאה. אני חושב שזה כבוד גדול להיות בנבחרת".

על הביקור המשותף אתמול (רביעי) יחד עם קריית שמונה ביד ושם, אומר חלאיילה: "זה היה מרגש ביותר. בחיים שלי לא הייתי שם ובכלל לא ידעתי מה זה. אנחנו אנשים שמכבדים ואם זה החלק הקטן שלנו בבניית אמון בין העמים, אז נעשה כל דבר למען חיים אחרים במדינת ישראל. אנחנו רוצים לחיות בשקט, ולהתעסק בכדורגל נטו".

חלאיילה לא מסתנוור יותר מדי מהמקום השני בטבלה בו התמקמה קבוצתו. "יש כאלה שמתחילים לדבר על אירופה מוקדם מאוד לדבר. אנחנו רוצים בסך הכול להישאר בליגה בכבוד. אסור לחגוג כי הליגה עוד תלך ותשתנה. לדעתי מכבי והפועל תל אביב לא במקום הריאלי שלהם. כל אנחנו משחקים את הכדורגל הטוב, יש לנו יש סיבות לאופטימיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully