וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: סוגרים את הפינה

תומר ספירשטיין ורן לטוביץ'

15.11.2007 / 10:02

חלק מהקבוצות יסיימו את תפקידן בשבת, החלק האחר ישחק באליפות החטיבות בשבוע הבא. שיכוריהו ומסטוליהו חוככים ידיים

טוב, זהו חלקו הראשון של המחזור האחרון של העונה, כשחלק מהקבוצות יסיימו את תפקידן בשבת וחלק ימתינו עוד שבוע לקראת משחקי אליפויות החטיבות, אבל אין זה אומר שאפשר להקל ראש – זהו הסיכוי האחרון (או הלפני אחרון) להשיג מקום טוב לפני שמכריזים על השיבוצים למשחקי הבול השונים. הביג-10 יסיים השבוע את תפקידו עם משחק היריבות הגדול ביותר בספורט, ה-SEC ייתן פוש אחרון לקראת הביג פינאלה, ובביג-12 מחממים מנועים לקראת המחזור האחרון בשבוע הבא. שימו לב, אנחנו עוברים לדירוג ה-BCS, במטרה להקל לכם על העניינים שהולכים ומסתבכים עם כל דקה שחולפת. אז מה יש לנו להציע לכם השבוע?

הרוז בול הפך לפרס הגדול

מישיגן (21) – אוהיו סטייט (7)

בשנה שעברה המשחק הזה קבע מי תלך למשחק האליפות, כשפרס הניחומים של המפסידה היה הרוז-בול. השנה, הרוז-בול הוא הפרס הגדול, אחרי ששתי היריבות המרות הללו הצליחו לירות לעצמם ברגל – כל אחת בזמנה הפנוי. מייק הארט עדיין מחלים מפציעה, אבל אמור לשחק, כי ת'כלס – איזה שחקן לא יעלה עם קביים למשחק הזה? הבאקאייז ניצחו את שלושת המשחקים האחרונים, והם מראים יותר יציבות העונה, הוולברינס רוצים לסיים את העונה שהתחילה באופן קטסטרופלי עם טעם טוב, ועוד איזה.

רן: אני מאמין שהמשחק הזה יוכרע על איבודי כדור, ולמרות שההגנה של אוהיו סטייט יותר טובה, אני מאמין שבקמן יאבד יותר ויספק לנו ניצחון דחוק של הוולברינס.

תומר: אם באיבודי כדור עסקינן, הרי שלאוהיו סטייט יש יתרון קל. אם המשחק היה בקולומבוס, הייתי שם באנקר על הבאקאייז, אבל גם אילינוי הראתה שהכל אפשרי. למרות זאת, אני חושב שאוהיו הראתה הרבה יותר העונה, ואם לא תהיה להם נפילה בעקבות ההפסד, הם ינצחו. אני הולך על אדום.


ג'ורג'יה (9) – קנטאקי (23)

משחק לא פשוט, בטח אחרי שבשבוע שעבר הבולדוגס הוכיחו לנו שהם יכולים גם ללכת למשחק בסקור גבוה, שזו המומחיות של וודסון והוויילד-קאטס. הבולדוגס חייבים ניצחון כדי לשמור על סיכוייהם לקחת את ה-SEC מזרח, ויהיה להם קשה מול קבוצה שהראתה שהיא לא מפחדת ממשחקי חוץ ויכולה לרוץ עם הגדולים, למרות הנפילה שלהם לאחרונה.

הימור – הבולדוגס במומנטום כבר חודש וחצי, ונראים כמו מועמדת אמיתית לאליפות. הוויילד-קאטס, מנגד, נראים לא משהו, ו-וודסון הולך לאכול הרבה קש. הימור שלנו – מורנו והבולדוגס.


סינסינטי (22) – ווסט וירג'יניה (6)

אחד משני המשחקים הקובעים לאליפות הביג-איסט, כשהבא יהיה בשבוע הבא מול קונטיקט. ווייט ושות' נחלצו ממשחק קשה מול לואיוויל, אחרי משחק קטסטרופלי של ווייט. בסינסי אסור יהיה להם לאבד את הראש ככה (ע"ע קונטיקט). הבר-קאטס רוצים לפתוח את המרוץ לביג-איסט מחדש, ולפי התנופה האחרונה שלהם יש להם סיכוי, בטח בבית. הימור – זה הזמן להראות ממה אתם עשויים, מאונטניירס. אנחנו מאמינים שהם יישארו במרוץ לאליפות גם אחרי המחזור הזה.

לואיזיאנה סטייט שולטת בגורלה

קלמסון (15) – בוסטון קולג' (17)

הקבוצה עם התנופה הכי מרשימה ב-ACC פוגשת את הקבוצה בנפילה הכי גדולה בבית. ריאן וחבריו, שכבר חישבו מחירי כרטיסים ללואיזיאנה לפני שבועיים, מוצאים עצמם במשחק מאוד, מאוד קשה, ושוב עשויים לצנוח בדירוגים השבוע. זהו חצי גמר ה-ACC (המנצחת תפגוש את המנצחת בין הוירג'יניות), ואנחנו הולכים עם הבאודנים.


מיסיסיפי – לואיזיאנה סטייט (1)

הטייגרס חזרו למקום הראשון בדירוגים, מקום שלדעתנו הם היו ראויים לו כל העונה, והם שולטים בגורלם. אחרי שהם הבטיחו את אליפות ה-SEC מערב, הם נוסעים למיסיסיפי, שלא אמורה להוות מכשול ליותר משני רבעים, אבל הם צריכים להיזהר שלא להיכנס לשאננות.


אריזונה – אורגון (2)

בשלוש השנים האחרונות, מייק סטופס הוביל את הוויילד-קאטס לניצחונות על קבוצות מדורגות בבית בנובמבר. אין ספק שדיקסון וסטיוארט לא ממש שמחים לנסוע למדבר כשהם כל כך קרובים לגביע הקדוש (או הביצה הקדושה, אם נכנסים לדקויות). הוויילד-קאטס נראים טוב בבית, אורגון נראית טוב כל העונה. פשוט זה לא יהיה, והדאקס צריכים ניצחון מרשים כדי לא ליפול בסוף העונה.


קנזס (3) – אייווה סטייט

אם הג'יי-הוקס לא מסתכלים קדימה מדי, למשחק מול מיזורי בשבוע הבא, הם אמורים לעבור את המשחק הזה בשלום.


טקסס טק – אוקלהומה (4)

משחק לא פשוט לסונרס, שיצטרכו להעמיד מספרים כמו בתחילת העונה כדי להשתוות למספרים של הארל והרד ריידרס. אם הסונרס רוצים אליפות, מעכשיו כל משחק צריך לנצח, ועדיף שזה יהיה עם תצוגות מרשימות.


קנזס סטייט – מיזורי (5)

ממש לפני חצי גמר הביג-12, הטייגרס יוצאים למשחק מול קבוצה שכבר הרסה לטקסס את השאיפות, במנהטן הויילד-קאטס בהחלט יכולים להפתיע. זהירות – מוקש.


וירג'יניה טק (10) - מיאמי

ההוריקנס נראו כמו כלום בשבוע שעבר, כשהושפלו באורנג'-בול בידי וירג'יניה . השבוע הם פוגשים את האחות האיכותית יותר של המדינה, אבל לאו דווקא בהתקפה. זה אמור להיות משחק מגעיל, מה שאומר שנראה תצוגה מרשימה (רק כדי לעשות לנו דווקא). ההוקיס פייבוריטים בכל סוג של משחק מול מיאמי.

טיבו הולך על השיא

פלורידה (12) – פלורידה אטלנטיק

טיבו מקווה לעבור את 22 הט"ד בריצה לק"ב, ולשבור את השיא במכללות. הימור שלנו – הוא יצליח, וגם יחזיר עודף.


נבדה – הוואי (16)

משחק לא פשוט עבור הלוחמים, שאיבדו בשבוע שעבר את האקדוחן לטובת זעזוע מוח, ועדיין לא ידוע אם ישחק, וגם אם כן – איזה ברנאן נראה. בויזי מחכה בפינה, ונבדה היא לא קבוצה שיש לזלזל בה.


בויזי סטייט (18) - איידהו

עוד משחק חימום לברונקוס ולמנועים של איאן ג'ונסון לקראת המפגש בשבוע הבא בהונולולו.


אילינוי (19) – נורת'ווסטרן

הפייטינג אילייניי הראו לבאקאייז בשבוע שעבר מאיפה משתין רון זוק, שכבר מפנטז על מפגש בול מול פלורידה (קבוצתו לשעבר), ובדרך הם יצטרכו לרמוס את נורת'ווסטרן, קבוצה שיכולה לעשות לה את המוות.


טנסי (20) - ואנדרבילט

אריק איינג' והמתנדבים מוצאים את עצמם עדיין בתמונת המרוץ של ה-SEC מזרח, ועם כל הכבוד – אם יפסידו בבית לואנדי, לא תהיה להם זכות דיבור.


קונטיקט (24) - סירקיוז

הרבה אוויר יצא מההאסקיס בשבוע שעבר בסינסינטי, אבל הם צריכים לזכור שיש להם עוד בשביל מה לשחק. לסירקיוז, לעומתם, כבר מזמן אין.


מינסוטה – ויסקונסין (25)

גם הבאדג'רס חייבים להיות מפוקסים אם הם רוצים להשיג לעצמם משחק בול אטרקטיבי בדצמבר או בינואר (יש אפילו סיכוי תיאורטי לרוז-בול), ומינסוטה לא אמורה להיות זו שתמנע מהם את זה.

יום חמישי, אי.אס.פי.אן אמור לשדר לנו את אורגון באריזונה – הזדמנות מצוינת לראות את אחד השחקנים המלהיבים באמריקה (ומועמד רציני להייזמן) דניס דיקסון. בנוגע לשידורי שבת – מי שמעוניין שיישאר צמוד ללוח השידורים, ושיקווה שלא יקבל את אליפות אסיה שבירת מאפרות (האלוף היוצא יצטרך להגן על תוארו מול גלעד ארדן) או יותר גרוע – עוד משחק של צפון קרוליינה. שיהיה סוף שבוע קל וגשום לכולנו, אל תשכחו ללבוש סוודר כשאתם מעשנים מחוץ לבאר, ושוב תודה לך מר ארדן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully