וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דז'ה וו בשנחאי

15.11.2007 / 9:00

רם וארליך שוב הודחו מהמאסטרס לאחר שניצחו במשחק הראשון, אחרי הפסד לביורקמן ומירני. נדאל ופרר בחצי, סלע ניצח את ויינטרוב בטיוואן

אנדי רם ויוני ארליך ניסו הבוקר (חמישי) לרשום הישג גדול בקריירה המשותפת שלהם ולהעפיל לחצי גמר גמר טורניר המאסטרס היוקרתי בשנחאי, אבל כמו בשנה שעברה, לא צלחו במשימה. צמד הישראלים התמודד במשחקם השלישי בבית הזהב עם יונאס ביורקמן השבדי ומקס מירני הבלארוסי, שכבר איבדו סיכוי להעפיל, ונוצח - 6:4, 3:6, 10:7. גם לו ניצח הצמד הישראלי, הוא עדיין היה תלוי במשחק השני שיתקיים היום, בין דאם ופאז להנלי ואולייט, אבל בכל מקרה רם וארליך לא היו טובים דיים מול השבדי הותיק והבלארוסי השאפתן.

הפתיחה לא הייתה טובה, כשביורקמן ומירני שברו את חבטת ההגשה של רם כבר במשחקון הרביעי ועלו ליתרון 1:3. במשחקון הבא הגיש מירני לשתי שגיאות כפולות, והישראלים שברו בחזרה - 2:3. בהמשך שמרו שני הזוגות על החבטות, אבל במצב של 4:5 למירני וביורקמן ושיוויון 40:40 חבטו הישראלים לרשת, ובשל החוק החדש, שמאפשר הכרעת משחקון בלי צורך ביתרון (advantage), זכו הבלארוסי והשבדי במערכה - 4:6.

בפתיחת המערכה השניה שמרו שני הזוגות על החבטות עד למשחקון השביעי, וכמו במערכה הראשונה, שגיאה כפולה של מירני איפשרה לצמד הישראלי לשבור ולעלות ליתרון - 3:4, ואחר כך גם לנצח 3:6 כדי לגרור את המשחק לשובר שיוויון.

שובר השיוויון נפתח רע מאוד עבור רם וארליך, שנקלעו לפיגור 6:1. הם צימקו בהמשך ל-6:3, אבל נקלעו שוב לפיגור גדול - 9:5, ולמרות שהצילו שתי נקודות משחק נכנעו בשלישית ונוצחו - 10:7 ו-2:1 במערכות.

* דודי סלע העפיל היום לרבע גמר טורניר קאוסיונג בטיוואן (סך פרסים של 50 אלף דולר). סלע (73 בעולם וראשון בטורניר) גבר במפגש במפגש כל ישראלי על אמיר ויינטרוב 4:6, 5:7 בשמינית הגמר.

יחידים: נאדל המשיך את הסבל של דיוקוביץ'

נובאק דיוקוביץ' חתם היום בקול ענות חלושה את הופעתו בטורניר המאסטרס, עם הפסד שלישי ברציפות, 6:4, 6:4 לרפאל נדאל. דיוקוביץ' זינק העולה כמטאור לצמרת הטניס העולמית, אבל לשנחאי הוא הגיע בכושר רע במיוחד, וסיים את הופעתו הראשונה אי פעם בטורניר המאסטרס ללא ניצחון.

עבור נדאל היה זה ניצחון שני בבית הזהב, והוא היה תלוי בתוצאת המשחק האחרון של היום, בין רישאר גאסקה לדויד פרר. גאסקה היו זקוק לניצחון, אבל נכנע בנקל 6:1, 6:1, ופינה לנדאל את המקום. פרר סיים את שלב המוקדמות עם מאזן חלק של שלושה ניצחונות ואפס הפסדים.

בית הזהב (מיקום, מאזן, מערכות):

1. דויד פרר - 0:3, 1:6
2. רפאל נדאל - 1:2, 3:5
3. ריצ'רד גאסקה - 2:1, 4:3
4. נובאק דיוקוביץ' - 3:0, 6:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully