וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביינום: "הולכת להיות מלחמה"

15.11.2007 / 0:19

וויל ביינום ניצח בעונה שעברה את אוניקאחה במלאגה, והערב ינסה לשחזר את ההישג: "ננסה לעשות את הדברים הקטנים שנותנים ניצחונות"

מכבי תל אביב השלימה לפני זמן קצר את הכנותיה לקראת משחק היורוליג החשוב במלאגה, הערב (21:00, שידור ישיר בערוץ 10) מול אוניקאחה המקומית. ניקולה וויצ'יץ' אומנם צפוי לחזור למגרשים רק לקראת סוף חודש דצמבר, אולם הצטרף לחבריו ויתמוך בהם מהספסל, בלבוש אזרחי. פרט לסנטר הקרואטי ולטל בורשטיין, כל שחקני הסגל כשירים. את אימונה המסכם השלימה מכבי רק בשעת ערב מאוחרת (רביעי), והיום בשעות הבוקר תערוך אימון קליעות נוסף.

ביקורה האחרון של מכבי בעיר הנמל הדרומית, בדצמבר אשתקד, הסתיים בניצחון חוץ. מאז ניצחה אוניקאחה בתשעה משחקי בית רצופים במפעל. את העונה הנוכחית פתחה מלאגה רע מאוד, ובליגה הספרדית ממוקמת רק במקום ה-15 עם מאזן 5:2 - פתיחת העונה הגרועה ביותר שלה בתשע השנים האחרונות. ביורוליג חולקות מכבי ומלאגה מאזן זהה של 1:2.

"אוניקאחה היא קבוצה ביתית טובה מאוד, למרות התוצאות שהשיגה בליגה הספרדית עד עכשיו", אמר מאמן מכבי, עודד קטש. "הם שיחקו מצוין מול ציבונה בשבוע שעבר, כמו גם מול ארמאני מילאנו. זה משחק חוץ קשה, למרות שכל משחק חוץ בבית שלנו קשה. אבל אני חושב שיש לנו מאץ'-אפ טוב מולם – יש להם גארדים זריזים, אבל אם נדע איך לשמור את קצב המשחק בשליטה, יהיו להם פחות אפשרויות. יש למלאגה שני גבוהים מצוינים, לכן ננסה לגרום להם לעבוד קשה בהגנה ולנצל את האיטיות שלהם".

"הולכת להיות מלחמה", הוסיף וויל ביינום. "אין יותר משחקים קלים ביורוליג. הרמה גבוהה ואין אף קבוצה שטובה יותר מהאחרות. נעלה למגרש וננסה לעשות את הדברים הקטנים שנותנים ניצחונות. אני מקווה שעד לסיום השנה נשחק טוב ונהיה בריאים. יש לנו זכרונות מצוינים ממלאגה. בעונה שעברה ניצחנו כאן, ואני מקווה שנוכל לעשות זאת שוב".

סרג'יו סקאריולו, מאמנה של אוניקאחה, לא נותן למשחקים האחרונים של החבורה בצהוב-כחול לבלבל אותו. "זה משחק מול אחת הקבוצות החזקות במפעל, לפחות מבחינת הכישרון והמסורת", סיפר האיטלקי לאתר היורוליג. "התחלנו את עונת היורוליג טוב יחסית וכעת יש לנו הזדמנות לעשות צעד נוסף לכיוון מקום טוב בטבלה, למרות שהמכשול שעומד בפנינו הוא אחד הגבוהים שאפשר למצוא במפעל. אני חושב שמעבר למשחק הלא יציב שלנו, בשבוע האחרון עשינו צעד חשוב קדימה בכל הנוגע לגישה שלנו במגרש. אני מקווה שהאוהדים שלנו, שכבר הבחינו בשיפור, יגיעו לתמוך בשחקנים כמו שהם יודעים, במיוחד עכשיו, כשהשחקנים עוברים רגעים לא קלים מבחינת הכושר והביטחון. העידוד של הקהל יכול להרים את רוב השחקנים. נהיה חייבים את התמיכה של האוהדים כדי לנצח יריבה חזקה כמו מכבי".

"המשחק מול מכבי חשוב במיוחד, כי הוא יכול לעזור לנו גם ביורוליג וגם מבחינת המוראל בקבוצה", הסביר הסנטר הרמן גבריאל. "המשחק האחרון בליגה הספרדית הוכיח שיש לנו אופי ורצון אמיתי להילחם ולנצח, למרות שלא הצלחנו לאסוף בסיום את הניצחון. עכשיו אנחנו צריכים לעבוד יום אחר יום כדי להשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully