וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה שניה בגביע הספרדי

14.11.2007 / 23:50

סראגוסה, מחזיקת הגביע ב-2004, הפסידה בסיבוב הרביעי לפונטברדה מהליגה השלישית 1:0. לאס פלמאס-ויאריאל 4:2

הסיבוב הרביעי בגביע המלך בספרד נמשך הערב (רביעי) בהשתתפותן של קבוצות הליגה הראשונה. ההפתעה הגדולה הגיעה מחבל גאליסיה, שם ניצחה פנטברדה מהליגה השלישית את סראגוסה 0:1. סראגוסה, פינאליסטית גמר הגביע ב-2006 ומחזיקת הגביע שנתיים לפני כן, מדורגת שמינית בליגה הראשונה, ולמזלה תהיה לה הזדמנות לתקן במשחק הגומלין, שיתקיים אצלה בבית.

ויאריאל, המדורגת שניה בליגה הספרדית, כמעט והסתבכה גם היא במשחק חוץ בפלמה מול לאס פלמאס מהליגה השניה, לפני שניצחה 2:4. ג'יזרמו פרנקו כבש את השער הראשון לצוללת הצהובה בדקה הרביעית, רובר פירס קבע 0:2 בדקה ה-21. כשנדמה היה שויאריאל בדרך הנכונה, המקומיים חזרו לעצמם והישוו משערים של סרחיו סוארז (39) ופרנסיס (60). בסופו של דבר, ויאריאל הצדיקה את מעמדה עם שער של ברונו סוריאנו ארבע דקות לסיום, שתי דקות אחרי שגארסיה מלאס פלמאס הורחק. היא לא ממש הסתפקה בזה, וכדי להבטיח משחק גומלין רגוע, פרנקו השלים צמד בדקה ה-90 וקבע 2:4.

מורסיה, שנלחמת בתחתית הליגה הראשונה ומדורגת רק מקום אחד מעל לקו האדום, השיגה תוצאה טובה כשסיימה ב-1:1 מול ויאדוליד בחוץ. פרננדו בייאנו העלה את מורסיה ליתרון בדקה ה-48, דייגו קמאצ'ו הישווה כעבור חמש דקות.

מלאגה, לשעבר קבוצה בליגה הבכירה והיום בליגה השניה, סחטה בביתה תיקו 0:0 מסנטאנדר. רקראטיבו הואלבה, עוד קבוצה מתחתית הליגה הראשונה, ניצחה בחוץ את חרז מהליגה השניה 0:1. חאבייר קמונאס כבש את שער הניצחון לרקראטיבו שתי דקות לסיום.

לבאנטה, שמשמשת כשק החבטות של הליגה הראשונה ומן הסתם נועלת אותה, יכלה להתנחם בניצחון 1:2 על אלמריה, גם היא מהתחתית. מוסטפה ריגה כבש צמד ללבאנטה בדקות 3 ו-42, לורנצו נטאליו הישווה זמנית לאלמריה, ששיחקה בעשרה שחקנים בחצי השעה האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully