וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל פ"ת מוחים, בצורה תרבותית

אייל בן יעקב

14.11.2007 / 18:44

זה לא חדש שאוהדי הפועל פ"ת מאסו בניהול של קבוצתם, אבל במקום להתעסק באלימות מילולית ופיזית - הם החליטו להתחיל לתמוך

ניסיון חדש ומעניין של מנהיגי האוהדים של הפועל פתח תקוה להחזיר קצת את התרבות לכדורגל. כנראה שהאוהדים מתחילים להפנים, לאור אירועי האלימות המתרבים המכערים את הספורט שלנו, שהשפעתה של קריאת גנאי אינה משתווה לעוצמתם של שלטים נוקבים כמו " מה סטלמך היה אומר?" או שלטים עם שמות השחקנים שעזבו את הקבוצה וגרמו לירידתה לליגה הלאומית.

לטענת הכחולים מיציעי האורווה, רונן אלעד הבטיח להם הבטחות רבות כשרכש את הקבוצה אך לא עמד בהן . לירון סובול, מנהיג תנועת "החזית הכחולה" אוהדיה הצעירים של הפועל פתח תקוה, מיטיב לתאר את אכזבת האוהדים :" רונן אלעד הצהיר הרבה הצהרות ולא עמד בהן . הוא אמר לי בפגישה אישית שיוסי שבחון, טוטו תמוז וזאב חיימוביץ' לא יעזבו, אבל הם כבר מזמן לא פה איתנו". גם בעתידו של מועדונם פוגע אלעד לטענתם של האוהדים: "המחאה שלנו היא גם נגד הפגיעה בקבוצות הנוער שמצליחות מאוד, ובכל זאת לא מאפשרים להן תנאים מינימליים להתאמן ולשחק בהם".

במשחק מול הכח רמת גן יציע שלם קילל את אורי מלמיליאן. כעת, בצעד נדיר מאוד בקרב אוהדי ספורט, החליטו האוהדים לנטוש את דרך האלימות הפיזית והמילולית ולתמוך בקבוצה ובצוות המקצועי, בכדי לעלות חזרה לליגה הבכירה. אין זה אומר שהם צריכים להפסיק את מחאתם נגד אלעד, שכאמור תימשך בצורה שקטה, אך נוקבת.

היום קיבלו אוהדי הקבוצה חיזוק למאבקם כשדובר הקבוצה, איתי בן-חורין, פוטר מתפקידו בעקבות התבטאויות לא ראויות כלפיהם כמו "אנשים תת-רמה". הדובר לא פוטר בעקבות מכות או קללות, אלא בעקבות טור שנכתב באתר אוהדים.

זוהי רק ההתחלה במאבק של אוהדי הפועל פתח תקוה , בדרכם להוכיח לכל אוהדי הספורט, כי אלימות אף פעם לא מביאה להצלחה במאבקים לעזיבת בעלים ,ע"ע לוני הרציקוביץ, תרבות ומקוריות עשויות דווקא כן להצליח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully