וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווייט פריני סיים את העונה

14.11.2007 / 21:10

הקיצוני הגנתי המצוין של אינדיאנפוליס הוכנס לרשימת הפצועים. ה-NFL אישר לריקי וויליאמס לחזור, לארי ג'ונסון ימשיך להיעדר

בעוד התקפת אינדיאנפוליס מתמודדת לכל אורך העונה עם פציעות, קיבלה הגנת הקבוצה מכה רצינית, תרתי משמע. זאת לאחר שנודע שהקיצוני הגנתי, דווייט פריני, סיים את העונה בעקבות פציעה ברגלו. הוא הוכנס לרשימת הפצועים. הפגיעה של פריני, שנפצע במשחק מול סן דייגו, דורשת ניתוח, כשהבשורה הטובה היא שהוא צפוי לעבור את תהליך ההחלמה ולהיות כשיר עד לעונה הבאה. סימיאון רייס הותיק ימלא את החלל שהשאיר, לאחר שחתם בתחילת השבוע.

בפעם המיליון, ריקי וויליאמס חוזר ל-NFL. אחרי שהושעה למשך יותר משנה וחצי, הליגה אישרה את כשירותו של הרץ האחורי בן ה-30 לשחק בה. מיאמי צריכה רץ אחורי, אבל לא בטוח שקאם קמרון, מאמן הקבוצה, ייתן לשחקן את ההזדמנות שנתן לו ניק סייבן.

קנזס סיטי תמשיך לשחק בלי הרץ האחורי לארי ג'ונסון, שלא ישחק גם השבוע מול אינדיאנפוליס קולטס. יהיה זה המשחק השני שאותו ג'ונסון, הפצוע ברגלו, יחמיץ. בשתי העונות שחלפו רשם ג'ונסון יותר מ-1,700 יארד ריצה לעונה. פריסט הולמס הותיק יחליפו.

ולענייני קוורטרבקים: קייל בולר יפתח בבולטימור בשלושת המשחקים הקרובים לפחות, לאחר שסטיב מקנייר נפצע (שוב) בהפסד לסינסינטי ביום ראשון. ג'יי פי לוסמן יהיה הקוורטרבק של בפאלו במשחק מול ניו אינגלנד פטריוטס. לוסמן איבד את חולצת ההרכב לפני כשלושה שבועות, אבל פציעתו של טרנט אדוארדס סללה את חזרתו. למרות שאדוארדס החלים, הודיע המאמן דיק ג'אורון, כי הוא מעדיף את לוסמן בשלב זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully