וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א-רוד והיאנקיז קרובים

15.11.2007 / 11:39

הפסים צפויים לסגור עם השחקן על חוזה של 290 מיליון דולר לעשר עונות, וגם הציעו סכום שיא לריברה. אריק וודג' ובוב מלווין מאמני העונה

אלכס רודריגז חוזר לניו יורק יאנקיז? כנראה שכן. הסלאגר, שהודיע במהלך משחק 4 של הוורלד סירייס שישתחרר מאופציית ההישארות בברונקס, קרוב מאוד לסיכום. ניו יורק מעוניינת להחתים מחדש את השחקן, והצדדים אמורים לחתום על חוזה לעשר שנים ב-290 מיליון דולר.

התנאי של היאנקיז היה שהסוכן סקוט בוראס לא יהיה מעורב במהלך. בוראס, אבי אבות הסוכנים הנאלחים ביבשת, המאיס את עצמו על הפסים, שלא מוכנים לראות את פרצופו. "הוא לא יכול להיות בחדר בזמן המשא ומתן. לא נקיים איתו דין ודברים". רודריגז בן ה-32 יזכה בתואר ה-MVP של ה-AL, לאחר שרשם 54 הומראנס, 156 הכנסות רצים ו-143 ריצות ב-2007.

נשארים ביאנקיז. אחרי שהחתימה את חורחה פוסאדה, ניו יורק רוצה להשאיר גם את הקלוזר מריאנו ריברה. הצעתה עומדת על סכום שיא למגיש מחליף - 45 מיליון דולר לשלוש שנים. ריברה, שחוזר מעונה לא מרשימה של ERA של 3.15, יעבור את בילי וגנר מהמטס, שחתום על חוזה של 10.75 מיליון דולר לעונה. בינתיים, הוא משהה את תשובתו.

ועדיין בניו יורק. המטס מחפשים תופס, ומי שעשוי להרוויח הוא האיש עם האפודה מקולורדו - יורביט טוריאלבה. לאחר שחורחה פוסאדה נעלם מהשוק, המטס יציעו לטוריאלבה סכום של 10 מיליון דולר לשתי עונות. עם החתימה הצפויה ייאלץ פול לו דוקה למצוא קבוצה אחרת.

אריק וודג', מאמן קליבלנד אינדיאנס, ובוב מלווין, מאמן אריזונה דיאמונדבקס, הם מאמני העונה של 2007. וודג' הוביל את האינדיאנס לפלייאוף ראשון מאז 2001, כשהקבוצה סיימה את העונה עם 96 ניצחונות, מאזן זהה לזה של בוסטון. הזכיה שלו מגיעה יום אחד אחרי בחירתו של סי.סי. סבאתיה, האס של קליבלנד, כסיי יאנג. מלווין הצעיד את אריזונה לאליפות ה-NL מערב עם 90 ניצחונות, ועשה עבודה מצוינת עם קבוצה צעירה שעתידה עוד לפניה.

האלופה, בוסטון רד סוקס, תפתח את עונת 2008 ביפן, בשני משחקים מול אוקלנד. המשחקים יתקיימו בטוקיו ב-25 וב-26 במרץ, כשלפני כן תערוכנה הקבוצות משחקי ידידות מול קבוצות יפניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully